nav???

smyga

Gift med forumet
noen som har fått penger derifra i dag???
jeg har trygd...så den skulle vel ha blitt utbetalt idag??
det er jo bare forbanna typisk at det ikke er før den 20[:@]
har ikke så lyst t å ringe ned heller...de er så jævla sure og grinete hele den gjengen desverre[&o]og jeg blir lettere deprimert da...[:-]

Jeg fikk mine penger fra NAV i går [:D][:D] trodde ikke jeg skulle få de før den 19. så jeg ble kjempeglad!! men det er aleneforsørgerstøtte da...[8|] vet ikke hva slags trygd du får..[8|]

ORIGINAL: mamma88 og Sunniva

Det var noe som skulle bli utbetalt i dag, og barnetrygd + noe annet skulle komme den 19.[:)]

ja overgangsstønaden skulle egentlig komme den 19. men den kom i går i stedet[:)]
Ja, har vel fått barnetrygden også i dag ja [:D] jippi!! det trengs, etter å ha brukt noen 1000 på ytterklær til barna i dag [:D]

[:(]
jeg har uføretrygd....
jeg vil å ha nå...den 19.[>:]var ikke d grævla seint da???
teite system[:@]

JO det er veldig seint... Jeg får ikke lønn før den 21. denne måneden je... veldig irriterende [:@]

åååååå,sko ha vært strenge regler for sånt i julemnd[;)]alt sko utbet senest den 12.syns d å er snet jeg..blir litt stress liksom for min del..og nå blir  d nærmere jul[:o][;)]ja ja,ska klare d,ska klare d[8D][:D]

Jeg fikk pengene i dag, har uføretrygd. Men rehabpengene har ikke kommet enda.

ORIGINAL: smyga

åååååå,sko ha vært strenge regler for sånt i julemnd[;)]alt sko utbet senest den 12.syns d å er snet jeg..blir litt stress liksom for min del..og nå blir  d nærmere jul[:o][;)]ja ja,ska klare d,ska klare d[8D][:D]

får håpe de kommer i morgen da!! kjipt å ikke få penger når man forventer det!! synes det er så mye rot med de utbetalingene fra nav jeg [:'(]

Fikk Os`n i dag men ikke foreldrepengan...

Jeg og fikk foreldrepengen igår!

ORIGINAL: Litt Bitch?

Jeg og fikk foreldrepengen igår!

har ikke fått noe jeg.Og jeg som hadde satsa litt på det, håper jeg får det i mårra. For vi skal på julehandel neste uke.. [8|]

her kal barnetrygd og foreldre penger komme i morgen...så det blir spennende å se...håper de kommer, siden vi skal til Kristiansund å se på nøtteknekkern....så kan vi kjøpe de siste gavene da...

på nav.no står det at barnetrygd kommer den 19. så da kommer den vell inn ettermiddagen den 18, som den pleier og gjøre

Back
Topp