Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når eg snakka med dei øve telefon ang permisjon og sånt sa dei eg måtte søka innen 27 veko. Men aldri for tidli å ta kontakt tenke eg!Dei har allti ventetid og behandlingstid og litt meir tid..
![]()
Gubben skal ha permisjon etter mine 6 uker og resten av tiden, men med han må vi bare sende skjemaet så fort jeg har født. Umulig å vite dato for 6 uker etter fødsel og samtidig vil vi ha lønnen hans regnet utfra de siste 6 mnd fra årsskiftet(han har hatt mye høyere lønn etter sommeren)
Her i huset blir det også mannen som skal ta permisjonen, etter mine 6 uker! Vet du mer om dette kanskje? Vi har ikke helt fått satt oss inn i det endaKan man ikke søke før man har født?!
Her i huset blir det også mannen som skal ta permisjonen, etter mine 6 uker! Vet du mer om dette kanskje? Vi har ikke helt fått satt oss inn i det endaKan man ikke søke før man har født?!
Imponerende å være fostermor og få et barn så tett på, bøyer meg i støvetDet er fordi vi i sommer fikk fosterbarn litt plutselig, slik at jeg er allerede i en permisjon med det barnet. Så for oss må far ta fødselspermisjonen. Men usikker på hvordan dette fungerer. Så tror vi må få oss et møte med en rådgiver på NAV. Har også lest at, hvis far tar permisjonen fordi mor ikke har krav på fødselspenger, noe jeg ikke har siden jeg er i fostermor permisjon, kan mor da få engangsstønaden i tillegg til at far tar permisjonen. Det er jo supert hvis det er tilfelle![]()