Har fått svar å fått vite at vi får foreldrepenger å vi har tatt 80prosent permisjon
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt se at jeg ikke er den eneste som er seint ute!Har ikke sendt papirene enda jeg ! :/ Fant ut at jeg må fylle ut datoene litt anderldes, men det går egentlig kjapt hvis jeg bare setter meg ned å gjør det. Men får forskuttert lønn via jobben så det er ikke noe krise, får lønn som vanlig jeg.
Leverte papirer 23 desember, har ikke hørt noe ennåRegner med å få beskjed i løpet av et par uker
![]()
Hvordan fikk du fars uker?? Hadde lyst til det vi å, da han går skole.Fikk brev fra NAV i dag om at søknaden min er innvilget. Jeg får 100% dekningsgrad i 49 ukerVar ikke noe tull med lønnen heller, så nå er jeg fornøyd. Slapp også å søke om å få fars uker. Alt er blitt overført til meg slik vi ønsket
Nå føler jeg meg 10kg lettere
Vi skrev i søknaden at far ikke ville opptjene seg rett til foreldrepenger og at vi ønsket at dette ble overført til meg. Fikk først beskjed om at jeg måtte søke på nytt når det nærmet seg fars uker, men gikk helt fint. Kan hende det kommer an på hvem som behandler søknaden også?Hvordan fikk du fars uker?? Hadde lyst til det vi å, da han går skole.
Hvordan fikk du fars uker?? Hadde lyst til det vi å, da han går skole.
Hva skjer hvis man ikke får det innvilget innen man går ut? Taper man penger da??