NAV

annema84

Betatt av forumet
E d nåken som veit kor longe behandlingstida om svangerskapspengane e og evt om vi får vite når det e innvilga??? [:)]

Det kommer sikkert an på hvor en bor, jeg bor i larvik, og her tok det 2 uker før jeg fikk brev i posten[:)]

I midt brev sto det inntil 3 måneder. Har ventet 1 måned nå, og venter fortsatt. Skjønner ikke hvorfor det skal ta så lang tid i grunn, da de jo i prinsippet bare skal gjøre det samme som med sykepenger.

jeg fikk brev om at søknaden var mottatt og beregnet behandlingsid var en mnd[:D]

ORIGINAL: TITTIN72

jeg fikk brev om at søknaden var mottatt og beregnet behandlingsid var en mnd[:D]

Signerer denne. Samme her også[;)]

Det varierer nok fra sted til sted tror jeg [:)]

Så lenge vi fe vite d i ei viss tid før permisjon so e ej fornøgde [:)]

Samme her..og hvis det tok lengre tid ville jeg få beskjed.

Samme her.[:D]

ORIGINAL: annema84

Du snakker kanskje om foreldrepengene du? For jeg mente iallefall søknaden om svangerskapspenger.

ORIGINAL: annema84

Sist fikk jeg vedtaket en stund etter jeg hadde født, selv om jeg søkte i god tid før permisjonen startet.

Sign! Sånn var det for meg også ihverfall[:)]

Back
Topp