Nav utbetaling November

kristin_2016

Elsker forumet
Jeg har vært sykemeldt siste mnd, og gått i permisjon den 14/11.

Venter på utbetaling fra nav,men ikke fått noe denne mnd.

Flere som ikke har fått noe?

Må vist ringe til nav, står ikke noe på nav "mine sider" heller... Blir GAL av å ikke vite og ikke ha penger...

Jeg gikk i permisjon 21.nov og hadde sykemelding før det, fikk betalt den 25 november.. ring å hør eller bruk chat tjenesten på nettsiden dems. Bruker du mitt Nav kan du se på "mine utbetalinger" om det ligger noe klart til utbetaling der.. :-)

Jeg gikk i permisjon 21.nov og hadde sykemelding før det, fikk betalt den 25 november.. ring å hør eller bruk chat tjenesten på nettsiden dems. Bruker du mitt Nav kan du se på "mine utbetalinger" om det ligger noe klart til utbetaling der.. :)

Ligger ingenting på mitt nav, har sjekket :(
Må ringe de imorra, er helt blakk :(

å utrolig irriterende at de ikke klarer å holde seg til en dato, hele tiden...

Jeg har ikke mottatt noe, vet vel heller ikke om perm søknaden er godkjent. Men fikk også halv lønn på toppen denne mnd, er ikke krise, men er litt vanskelig å følge med på når noe kommer her og noe der

Jeg har vært sykemeldt siste mnd, og gått i permisjon den 14/11.

Venter på utbetaling fra nav,men ikke fått noe denne mnd.

Flere som ikke har fått noe?

Må vist ringe til nav, står ikke noe på nav "mine sider" heller... Blir GAL av å ikke vite og ikke ha penger...
Pleier å komme rundt 25. Enkelte utbetalinger (uføretrygd etc) kommer tidligere (rundt 15.).

Jeg hadde ringt de og spurt om det ligger melding til utbetaling i deres system. Der vil det stå utbetalingsdato som de kan opplyse om.

Men er det ikke sånn at du får lønn for perioden før du gikk ut i permisjon fra din arbeidsgiver?

Pleier å komme rundt 25. Enkelte utbetalinger (uføretrygd etc) kommer tidligere (rundt 15.).

Jeg hadde ringt de og spurt om det ligger melding til utbetaling i deres system. Der vil det stå utbetalingsdato som de kan opplyse om.

Men er det ikke sånn at du får lønn for perioden før du gikk ut i permisjon fra din arbeidsgiver?

Jo jeg får lønn fra arb giver fra 14/11, men jeg har bare fått penger for oktober fra nav. så mangler en halv mnd lønn ca...

Jo jeg får lønn fra arb giver fra 14/11, men jeg har bare fått penger for oktober fra nav. så mangler en halv mnd lønn ca...
Tror ikke jeg helt skjønte med oktober-måned.

Uansett; jeg hadde ringt de. Mye raskere og så slipper du å vente en evighet på den "korte" saksbehandlingstiden!

Tror ikke jeg helt skjønte med oktober-måned.

Uansett; jeg hadde ringt de. Mye raskere og så slipper du å vente en evighet på den "korte" saksbehandlingstiden!

Ja jeg skal ringe de uansett imorra.

Jeg har fått penger kun for oktober fra nav, ikke noe i november.

Ja jeg skal ringe de uansett imorra.

Jeg har fått penger kun for oktober fra nav, ikke noe i november.
Utbetaling kommer 30.11! Ringte nav ang søknaden min, da opplyste de om utbetalinger automatisk før jeg fikk tastet alternativer. Bare å ringe 55553333 og sjekke;)

Ikke fått svar på søknaden min, så ikke fått noen utbetalinger heller. Gikk ut i permisjon 22.nov og var arb.ledig før det...

Vet dere om vi får halv skatt denne mnd?

Er så glad for at jeg får mine penger av jobben og NAV betaler jobben. Kjenner jeg blir helt stressa på deres vegne! Nav surr!

Mener å huske fra sist at permisjonspengene for første mnd kom i mnd etter. Får du sykepengene fra Nav eller arb.giver???

Gikk ut i permisjon 15/11, fikk søknaden innvilget 9/11 og penger på konto 24/11:) trur det varierer hvilket lokalt nav kontor du har når du får penger. I brevet sto det at jeg får utbetalt penger 30/11

Back
Topp