NAV styr..igjen

• Trådstarter Trådstarter 90
  • Opprettet Opprettet

90

Elsker forumet
Først litt info til dere som har opplevd at NAV har surret vekk papirene deres:
Leste akkurat at dette er ett brudd på en eller annen lov og man blir oppfordret til å anmelde / søke erstatning i slike tilfeller..
ikke at jeg orker styre med det selv, men om ett NAV kontor er spesielt sløve kan det være en oppvekker kanksje[8|]

dere som går på aap og fått beskjed om at det har blitt stoppet i 9 uker, sender dere meldekort?
Sendte avgårde meldekort i går fordi jeg fikk beskjed om å fortsette med det, men at jeg ikke skulle få no for det.. okey, greit nok.. men nå står det jo at pengene står til overføring[&:] skal jeg ringe ned hver 14de dag da å si at di må stoppe utbetalinga?[:@] blir jo no å følge med på å drive å overføre penger frem å tilbake derfra..[:'(]

ORIGINAL: LilleKulaogFredrik

jeg får aap men mine penger stopper de ikke. så skjønner ikke hvorfor de skal stoppe dine da?

Nei det skjønner ikke jeg ell, men det var visst sånn "kan ikke både få engangsstønad å aap" fikk jeg beskjed om[:'(] blir helt surretryne av hele opplegget jeg[:-]

ORIGINAL: lindaa87

hmf,har opplevd at de har rotet bort papirer på meg ca 6ganger[8|][8|]
skulle vel egentlig anmeldt jæv***

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10017270

ORIGINAL: LilleKulaogFredrik

men skal du ha permisjon eller ? for det skal ikke jeg.
om nav finner det for godt så kan de sende meg ut på kurs eller arbeid når de måtte ønske. uansett om jeg har en nyfødt baby-

ikke bedt om no permisjon hvertfall[&:] jeg er under behandling så kan ikke tvinges ut i noe egentlig, skal over på ung uføre f.o.m april 2011, å frem til da må jeg bare følge behandlinga for å få penger, å den stopper jo ikke selvom jeg får lillegutt[8|] kanskje 2 uker max[&:] men jeg kan jo velge å få den behandlinga hjemme, så om det er DET det står på burde di jo ha spurt meg evt [&:]

Back
Topp