Aner ikkje. Prøvde å søke men fant ikkje [emoji54] Fjell Kommune.Hvor lang behandlingstid er det der du bor??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aner ikkje. Prøvde å søke men fant ikkje [emoji54] Fjell Kommune.Hvor lang behandlingstid er det der du bor??
Hvilke fylke bor du i?Aner ikkje. Prøvde å søke men fant ikkje [emoji54] Fjell Kommune.
HordalandHvilke fylke bor du i?
Samme som meg [emoji4] Det er 6 uker her i Hordaland. Så om du får en når du kommer hjem, så skal du rekke det. Men min erfaring er at det går her om du er 26+Hordaland
Jeg søkte elektronisk og lastet opp vedlegget på siste siden. Fikk du til?Men hvordan får dere til å legge den inn riktig når dere søker? Søker dere elektronisk på nav.no? For jeg får opp feilmelding om jeg setter opp før 27+0 [emoji28]
Jeg søkte elektronisk og lastet opp vedlegget på siste siden. Fikk du til?
Jeg fikk bare feilmelding om at jeg ikke kunne sende inn før etter uke 26, der på den siden hvor du skriver inn termindato [emoji848] Og når jeg forsøkte å legge inn annen dato for å se når det var Ok, fikk jeg ikke før 27 [emoji28]
Men får jo uansett fikset det i Morgen [emoji1303]
Var hos jordmor i går som 'forfalsket' terminbekreftelsen så nå har eg den. Og skal sende den inn når tiden er her. Ho daterte den til 26+3. Det er vel greit?Min blir skikkelig teit da eg skal på lang juleferie mellom eg er er 26+noke til 29+noke ca. Da er eg ca 5 timer unna jordmor & fastlegen min. Litt usikker på kossen eg skal løse den.
Har lest at man kan søke etter å ha fått terminbekreftelse i uke 26. Hvordan går dere frem for å få dette? Bestiller dere en ekstra kontroll hos jordmord/lege? Tenker siden jeg har en kontroll i uke 28 allerede, så kanskje det er like greit å bare vente til den?
Om alt av dokumentasjon er på plass, inntekt, terminbekreftelse osv. Er min erfaring at en får svar før behandlingstid er gått.Dere vet kanskje; hvis det er 12 uker behandlingstid. Får jeg ikke vite om jeg får foreldrepenger før rett før hun kommer? Mistet pengene mine da jeg var 24+4 så er akkuratt innafor for å få så er så nervøs!! Noen som vet eller har erfaring?