Nav-søknad

Samme som meg [emoji4] Det er 6 uker her i Hordaland. Så om du får en når du kommer hjem, så skal du rekke det. Men min erfaring er at det går her om du er 26+

Fint, tusen takk. Satser på at det går fint[emoji1][emoji106] skal høyre med jordmor imorgo.

Men hvordan får dere til å legge den inn riktig når dere søker? Søker dere elektronisk på nav.no? For jeg får opp feilmelding om jeg setter opp før 27+0 [emoji28]
Jeg søkte elektronisk og lastet opp vedlegget på siste siden. Fikk du til?

Jeg søkte elektronisk og lastet opp vedlegget på siste siden. Fikk du til?

Jeg fikk bare feilmelding om at jeg ikke kunne sende inn før etter uke 26, der på den siden hvor du skriver inn termindato [emoji848] Og når jeg forsøkte å legge inn annen dato for å se når det var Ok, fikk jeg ikke før 27 [emoji28]

Men får jo uansett fikset det i Morgen [emoji1303]

Jeg fikk bare feilmelding om at jeg ikke kunne sende inn før etter uke 26, der på den siden hvor du skriver inn termindato [emoji848] Og når jeg forsøkte å legge inn annen dato for å se når det var Ok, fikk jeg ikke før 27 [emoji28]

Men får jo uansett fikset det i Morgen [emoji1303]

Så rart [emoji54] håper det ordner seg i dag [emoji4]

Min blir skikkelig teit da eg skal på lang juleferie mellom eg er er 26+noke til 29+noke ca. Da er eg ca 5 timer unna jordmor & fastlegen min. Litt usikker på kossen eg skal løse den.
Var hos jordmor i går som 'forfalsket' terminbekreftelsen så nå har eg den. Og skal sende den inn når tiden er her. Ho daterte den til 26+3. Det er vel greit?

Har lest at man kan søke etter å ha fått terminbekreftelse i uke 26. Hvordan går dere frem for å få dette? Bestiller dere en ekstra kontroll hos jordmord/lege? Tenker siden jeg har en kontroll i uke 28 allerede, så kanskje det er like greit å bare vente til den? :)

Var innom legen den uka nå og hentet fødselsbekreftelse av han. Så fikk jeg tips om å laste ned søknad på nav sine sider. Kunne skrive ut søknaden derfra og sende i posten hvis det var lettest for meg.

Ringte jordmor idag for å få terminbekreftelse idag. Ser at det er 12ukers behandlingstid her, så må få sendt den!

Dere vet kanskje; hvis det er 12 uker behandlingstid. Får jeg ikke vite om jeg får foreldrepenger før rett før hun kommer? Mistet pengene mine da jeg var 24+4 så er akkuratt innafor for å få så er så nervøs!! Noen som vet eller har erfaring?

Dere vet kanskje; hvis det er 12 uker behandlingstid. Får jeg ikke vite om jeg får foreldrepenger før rett før hun kommer? Mistet pengene mine da jeg var 24+4 så er akkuratt innafor for å få så er så nervøs!! Noen som vet eller har erfaring?
Om alt av dokumentasjon er på plass, inntekt, terminbekreftelse osv. Er min erfaring at en får svar før behandlingstid er gått.

Back
Topp