NAV søknad

rosasommerfugl

Forelsket i forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Hei:)

Ett kjapt spm:) det stemmer at mor og far sender hver sin søknad selv om man bor sammen?:)

Det stemmer ja. Og far trenger ikke søke før 6-7 uker før han skal ut i perm:)

Men må man logge inn på hver sin nav konto i tillegg ??

Hehe gjør han ikke? Jeg som har mast så mye på han at han må søke nå Hihi
Nei det gjør han visst ikke. Jeg spurte om dette da jeg ringte for å få hjelp med min, og jeg fikk den beskjeden både der og på det lokale nav kontoret;)

Men må man logge inn på hver sin nav konto i tillegg ??
Jeg har levert papirer jeg da, så har ikke logget inn. Men vil nok tro det om man søker elektronisk, pga kontonr osv:)

Dere søker separat ja, og far trenger ikke å søke før din permisjon nærmer seg ferdig :)

Det stemmer ja. Og far trenger ikke søke før 6-7 uker før han skal ut i perm:)
Jeg mener det er 6-7 uker før mammapermen går ut. Og ikke iht pappa skal ha den. Var iallefall slik i fjor når vi søkte. Ei på jobb gjorde feil ved at de ikke søkte før etter hun var ferdig i perm, men tok ut ferie, og da mista pappa de ukene som de søkte for sent..

Jeg mener det er 6-7 uker før mammapermen går ut. Og ikke iht pappa skal ha den. Var iallefall slik i fjor når vi søkte. Ei på jobb gjorde feil ved at de ikke søkte før etter hun var ferdig i perm, men tok ut ferie, og da mista pappa de ukene som de søkte for sent..

Det kan vel kanskje stemme ja. Tenkte vel mer sånn pga her skal pappa ut i perm med en gang jeg er ferdig, så da blir jo begge riktig egentlig;)

Back
Topp