NAV papirene

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Jadda . Ved siden av arbeid så står det at du skal føre opp tid du har jobbet. Formå dokumentere arbeid de siste 10 mnd

-altså fra og til

Vet dere hvor jeg er på skjema?

Hva skal man skrive der?

Er det bare de ti mnd eller er det faktisk fra man startet den jobben?
Noe som i mitt tilfelle er i 2007 :p
Å så frem til termin?

Aner dere? :/

Ifølge min arbeidsgiver skal det stå fra du startet i jobben :)

Jadda . Ved siden av arbeid så står det at du skal føre opp tid du har jobbet. Formå dokumentere arbeid de siste 10 mnd

-altså fra og til

Vet dere hvor jeg er på skjema?

Hva skal man skrive der?

Er det bare de ti mnd eller er det faktisk fra man startet den jobben?
Noe som i mitt tilfelle er i 2007 :p
Å så frem til termin?

Aner dere? :/
Spurte om det samme via NAV sin chat forrige uke, og fikk til svar til at det skal være de 10 siste mnd.før perm.start.
I mitt vedkommende starter perm.06.11, derfor skrev jeg fra 06.02.15-06.11.15.
:)

Jeg spurte nav og fikk beskjed om å skrive datoen når jeg ble ansatt I stillingen og siden jeg fortsatt jobber der, og skal jobbe der skulle til stå tomt.

Høres veldig typisk ut ja... spurte på jobben, hun sa jeg kunne føres opp fra når jeg startet I jobben og ut til permisjon - at det måtte være "trygt"

Før opp tidligste dato, ja. Da slipper du mas i tilfelle prematurfødsel med tidligere permisjonsstart enn planlagt.

Den der papirmølla... Den er så dum at jeg har utsatt og utsatt å søke om permisjon :p synes det er vanskelige skjemaer. Men tror nav.no har chat om foreldrepenger :) det er jo positivt, tenkte å benytte meg av det (jeg har alltid så mange spørsmål)

Den der papirmølla... Den er så dum at jeg har utsatt og utsatt å søke om permisjon :p synes det er vanskelige skjemaer. Men tror nav.no har chat om foreldrepenger :) det er jo positivt, tenkte å benytte meg av det (jeg har alltid så mange spørsmål)
Jeg har å utsatt det :o er nå 30 uker så er kansje på tide :p

Tror ikke det er noen frist? Aner ikke :) det er jo bare vi selv som risikerer å sitte uten penger :p
Men må å levere til uken :)
Åja, det hadde jo vært dumt å sitte uten penger :p ja... Lykke til! :)

Back
Topp