NAV IGJEN!!

Gullklomp

Forelsket i forumet
Arrg!! Jeg har planlagt denne mnds økonomi nøye, funnet frem alle regninger og skrevet opp og regnet ut og bla bla..

Jeg har ventet på tilbakebetaling fra nav på utvidet barnetrygt fra juli. Mens de har ventet på meklingsattesten. Da jeg søkte om utvidet barnetrygt sa de at vi måtte på mekling, så ga de meg nr til mekling. Men det var nr til mekling i Haugesund, så da jeg ringte inn igjen for å få rett nr, sa de at jeg ikke trengte mekling siden vi ikke hadde vært gift. Så da fortsatte jeg å vente på at de skulle behandle ferdig søknaden (som skulle ta 2 mnd??), men ingenting skjedde. Jeg dro inn igjen for å mase litt, og da viste det seg at de bare ventet på meklingsattesten??! Uten å ha gitt en eneste lyd fra seg om det!! Jeg bestilte igjen ny time til mekling, men det var masssse venting, så kom ikke til før 6 uker etterpå.
Jeg sendte inn meklingsattesten, hørte ingenting, var inne for å mase, og det viste seg at de hadde MISTA den! Sendte inn ny, ringte å maste noen uker etterpå, og fikk brev i posten idag.

"Du har fått innvilget utvidet barnetrygt fra mnd etter at meklingsattesten er datert!"
OG no er jeg så forbanna, for jeg SKAL ha fra juli! Det er snakk om rundt 7000kr, Altså MASSE penger for meg!! Og de hadde jeg regnet med å få denne mnd, siden jeg har gått i minus 2 mnd på rad nå, så skulle de hjelpe meg til å gå i pluss igjen! ARRGG[:@][:@][:@]

Måtte bare la sinne gå litt utover dere, ble langt dette [:'(][8D]

ORIGINAL: Vand

NAV

ORIGINAL: ..christine..

ORIGINAL: Vand

NAV

Stå på ditt[:)]

hmmmz,kjedelig når åenger en rekner med ikke kommer... men er d en ting jeg har lært, jeg tror ingenting kommer fra nav før d står på kontoen...[:D]

Nav i ett nøtteskall dessverre.

Ventet i over 2 mnd nå de har ennda ikke behandlet søknaden min ferdig,ringer hver dag å purrer på de [:@] Får tilbakebetalt fra februar i fjor om alt går etter planen [:)]

Håpløse folk spør du meg[&o]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Whutt!!!???!?! Er det muuuulig??? [&:] [:@] [:@] [:@]

JAA, dessverre [&o][:'(][:@][:@]

Back
Topp