Nav hjelp :D

*Renate*

Elsker forumet
Hei jenter..

Jeg trenger seriøst nav hjelp!!

Jeg har arbeidsledighets penger nå pga mild utmattelse da ME.
Men nå har nav plutselig innkalt meg å legen, og legen sa at jeg må ut i jobb for det kommer nav til å kreve..

Greit nok, jeg kan godt prøve..

Det som egentlig er spørsmålet her er hva skjer når jeg er syk og skal ha permisjon?
Jeg får vel arbeidsledighetspenger av nav??

Kan jo ikke plutselig sitte her uten penger :S Hmm..

Også lurer jeg på hvordan det blir med pappa permisjon siden ikke jeg jobber :S
Går det ann å søke om at han får ta ut noe?

Håper noen kan svare

Huff så kjedelig, stakkars deg. Fatter ikke at de kan presse deg når du har ME og har nok med deg og ditt..
Vet lite om NAV, men trodde du var garantert penger fra dem i permisjonstiden når du har gått på arbeidsledighetspenger frem til du går ut i permisjon. Håper virkelig det, en er jo avhengig av penger...
MASSE lykke til;)

Hei lillegullet4 :)

Leste på en side nå at jeg får arbeidsavklaringspenger av nav i permisjonstiden :) Heldigvis..

Men det er helt greit å prøve seg i jobb altså, men vil ikke bli presset og kommer ikke til å ta på meg for mye ihvertfall..

Klem

Så lenge du har inntekter, så får du vel permisjons penger... Mener jeg har hørt det et sted...?

Ta det med ro, slik at du ikke sliter deg ut... Bedre å ta det rolig, så kanskje du klarer å jobbe isteden for å bli sykmeldt igjen[:)]

Det var bra. Men for all del ikke slit deg ut, slik Groer og skriver. Ikke ta på deg for mye i hvert fall. en ting er å bevise at en kan klare litt, men du må for all del ikke presse deg til mer enn du klarer.
Klem

Takk jenter. Kommer ikke til å ta på meg for mye nei. Heldigvis har jeg en veldig forståelsesfull lege

Back
Topp