Nav har ikke betalt meg sykepenger

LuLu85

Forelsket i forumet
Hei alle sammen!
Jeg skulle fått utbetalt sykepenger fra nav fra september av. Har enda ikke fått lønn som jeg pleier å få hver 01. I måneden. Jeg snakket sist med jobben og de skal ha sendt alt info og jeg selv har lever sykemeldingen til Nav fysisk.

Har noen andre opplevd noe lignende? Hva er deres erfaring? Fikk dere riktig lønn? Dato for utbetaling da? Så irriterende!

Har virkelig ikke energi til å deale med nav nå. Jeg har haugevis med regninger som skal utbetales!

Jeg har heller ikke fått for september måned faktisk. Får vel gå innom de på mandag. Fikk for august så alt burde vel være som det skal.

Jeg fikk utbetalt sykepengene mine fra 1-25 september den 20.september, og helt sist i september kom de resterende pengene for 26-30 september. Så her var de godt i rute :-) Men det kan lønne seg å ringe dem for sikkerhets skyld.

Gå inn på mine sider på nav, der står kommende utbetalinger :) Hvis det ikke står noe der så kan det kanskje være lurt å ringe på mandag? De utbetaler stort sett etterskuddsvis hver måned, altså helt i slutten på mnd. Og de er fæle til å dele opp beløpene av en eller annen grunn, så er helt håpløst å planlegge... Mine utbetalinger i september var delt opp i tre, enda sykemeldingen var fra 1-30... :dead:

Jeg har fått.. Får de alt for tidlig vel og merke, men skal ikke klage på det skjønner jeg.. Også deler de opp utbetalingen av en eller annen merkelig grunn, så jeg får litt den første og resten i midten av mnd sånn ca.

Gå inn på mine sider på nav, der står kommende utbetalinger :) Hvis det ikke står noe der så kan det kanskje være lurt å ringe på mandag? De utbetaler stort sett etterskuddsvis hver måned, altså helt i slutten på mnd. Og de er fæle til å dele opp beløpene av en eller annen grunn, så er helt håpløst å planlegge... Mine utbetalinger i september var delt opp i tre, enda sykemeldingen var fra 1-30... :dead:

Logget meg inn. Og der står det kun mine utbetalinger: ingen utbetalinger de siste 3 månedene

Logget meg inn. Og der står det kun mine utbetalinger: ingen utbetalinger de siste 3 månedene
Hmmm, hender de er trege med å få opp noe der også, men det skal komme opp når det er penger på vei, og hva som allerede er utbetalt. Kanskje greit å ringe på mandag å høre hva som skjer, kan jo hende de mangler noen dokumenter fra arbeidsgiver eller noe, inntektsopplysningene f eks - for nav sier ikke fra om at slike ting mangler:inpain:

Hmmm, hender de er trege med å få opp noe der også, men det skal komme opp når det er penger på vei, og hva som allerede er utbetalt. Kanskje greit å ringe på mandag å høre hva som skjer, kan jo hende de mangler noen dokumenter fra arbeidsgiver eller noe, inntektsopplysningene f eks - for nav sier ikke fra om at slike ting mangler:inpain:
Ja jeg får Gjøre det :) takk for svar!

Har du flere arbeidsgivere?

Back
Topp