Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå når skal du ut i permisjon?Sjekka for en ukes tid siden, da var den enda under behandling.. :|
Nå nærmer permisjon seg, har dere fått innvilget søknad?
På nav.no står det at den er ferdig behandlet med meg, jeg håper det betyr alt er OK. Har ikke fått noe i posten enda... Og det har vært så mye surr for å få i orden søknaden...
Ååå når skal du ut i permisjon?
Ok jeg skal ut 16.juniSiste jobbdag 26.juni..
Kan jo hende den er ferdig behandla nå, men har enda ikke fått noe i posten.
Når ska du i permisjon?
Ok jeg skal ut 16.juni
Du kan logge deg inn på nav og se på dine søknader om du leverte på nett, tror datoen står derOk
Jeg har nok enda litt tid da..
Usikker på om det er gått 6uker siden jeg søkte enda.. er vel det som er behandlingstiden.
Du kan logge deg inn på nav og se på dine søknader om du leverte på nett, tror datoen står der
Det er dette jeg også er redd for. Fikk samme beskjeden om at lønningskontoret ikke hadde sendt papirene mine, noe de påstår at de har gjort. Har vært så mye rot og nav skylder på lønningskontoret og omvendtPå min sto det "ferdig behandlet" dem 3/6. Ringte like godt Nav for å høre om jeg fikk vedtak i posten nå, men det de kunne fortelle var at jeg rett og slett hadde fått et avslag (!) fordi arb.giver ikke hadde sendt de inntektsopplysninger innen gitt frist. Fikk mail av arb.giver 20/5 om at inntektsopplysninger var sendt den dagen, og gudskjelov fikk jeg tilsendt utfylte skjemaer scannet fra arb.giver så skrev de ut og leverte de selv igår. Håper det går i ordeneste uke! Så får de som det står "ferdig behandlet" på, ikke ta det for gitt at det er i orden. Og ring Nav istedetfor å gå på ditt lokale kontor, de som sitter med foreldrepe per pr tlf har mye mer peiling enn de på kontorene rundt om. Det sa også de på tlf til meg, at man heller skal ringe hvis det er noe
Håper det ordner seg for deg Hvis man får avslag mener jeg det er 6uker man har på seg for å ettersende opplysninger uten å måtte søke på nytt. Ring Nav du, og hvis det viser seg at de ikke har ordnet med papirer så får de fylle de ut og levere de til deg slik at du kan levere de selv. De må uansett leveres per post. Når du ringer Nav får du også oppgitt hvilket skjema arb.giver skal benytte slik at du vet detDet er dette jeg også er redd for. Fikk samme beskjeden om at lønningskontoret ikke hadde sendt papirene mine, noe de påstår at de har gjort. Har vært så mye rot og nav skylder på lønningskontoret og omvendt
Jeg har også siste arb dag 26 juni men har ikke hørt noe fra dem enda, står under behandling . Ordner seg nokSiste jobbdag 26.juni..
Kan jo hende den er ferdig behandla nå, men har enda ikke fått noe i posten.
Når ska du i permisjon?
Jeg har også siste arb dag 26 juni men har ikke hørt noe fra dem enda, står under behandling . Ordner seg nok