Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De samme skjedde meg for noen uker siden... eller dvs jeg fikk for 3 uker. Om det er ca 8 uker siden du ble sykemeldt skal sykemeldingen vurderes på nytt av lege hos NAV i fht tilrettelegging på arbeid. Dette skjer hver fredag. Godkjenner denne legen videre sykemelding så blir pengene utbetalt mandagen.Får man utbetalt sykepenger fra nav kun 14 dager i slengen ?? Fikk bare omtrent halvparten av det jeg skulle ha i går så står det inne på siden at dette gjelder for 1.12-.14.12 ?? Anyone??
Har vært sykemeldt i 5-6 uker snart men svangerskapspermisjonen min starter på mandag så kanskje det har seg slik at jeg går over til svangerskapspenger for resten av desember mnd da?De samme skjedde meg for noen uker siden... eller dvs jeg fikk for 3 uker. Om det er ca 8 uker siden du ble sykemeldt skal sykemeldingen vurderes på nytt av lege hos NAV i fht tilrettelegging på arbeid. Dette skjer hver fredag. Godkjenner denne legen videre sykemelding så blir pengene utbetalt mandagen.
Da får du foreldrepenger for resten ja.Har vært sykemeldt i 5-6 uker snart men svangerskapspermisjonen min starter på mandag så kanskje det har seg slik at jeg går over til svangerskapspenger for resten av desember mnd da?![]()
Får man utbetalt sykepenger fra nav kun 14 dager i slengen ?? Fikk bare omtrent halvparten av det jeg skulle ha i går så står det inne på siden at dette gjelder for 1.12-.14.12 ?? Anyone??
Ja tenker det samme selv at det er slikJeg fikk en utbetaling for sykepengene frem til dato jeg starter i perm, og dagen etter fikk jeg en utbetaling for foreldrepengene ut måneden. Tenkte det sikkert er for det kanskje er forskjellig utbetalingssystemer eller noe sånn
Ja ikke sant! Hørte at "trygda" kommer mellom 15 og 18 nå i desember jeg da så vi får se over helgaDersom sykmeldingen går over til ny i midten av mnd kan det desverre bli slik. Ble det til meg også denne gangen.. håper veldig på at nav har en kjøring til nå før jul, da jeg gjerne skulle hatt resten av "lønna" også....
Ja ikke sant! Hørte at "trygda" kommer mellom 15 og 18 nå i desember jeg da så vi får se over helga![]()