Natusan?

Elissa85

Gift med forumet
Har mottatt en pakke full i våtservietter og zinksalver fra Natusan...
Jeg er en buzzador...
Men...så lurer jeg på hva DU synes om Natusan sine våtservietter og zinksalve

Fornøyd med de jeg[:)]

Bruker ikke natusan produkter i det hele tatt, det var det eneste hud spesialisten vi var hos sa vi måtte holde oss unna.

Natusan våtservietter gjorde det vel heller dårlig i testen til Grønn hverdag. Da blir jeg skeptisk. Putter ikke på ungen min hormonforstyrrende greier om jeg kan la det være... Zinksalven er ikke verdt plasten den er laget i. 

Våtserviettene ville jeg ikke brukt på ungen, men zinksalven er jo bra og uten skumle stoffer :) Natusan våtservietter er veldig bra til å vaske av seg maling med etter man har malt huset. Funker som bare det :)

Både våtserviettene og zinksalven er vel en ny forbedret utgave, om jeg har forstått rett?

Jeg har ikke vært fornøyd med hverken våtservietter eller zinksalve fra Natusan før, men er også Buzzador, så skal prøve ut det nye nå!

natusan våtservietter kan du stappe en viss plass.. eller.. ikke gjør det.. for de etser hull i huden.. gjorde det på tobias etter EN GANGS bruk....

zinksalve har aldri hatt effekt her, og de fleste bruker den feil allikevel - så de skjeldne gangene det dukket opp rumpesårhet brukte vi inotyol...

Blir rød av våtserviettene, så de liker jeg ikke. Salven har jeg ikke brukt på henne, så den skal jeg ikke uttale meg om..

ORIGINAL: Tøsa

http://www.testvinnerene.no/2010/05/test-av-kremer-og-salver-for-barn-2009/

Sinksalva kommer også bra ut.
Ville ikke vert foruten den jeg heller,funker som bare søren og har aldri reagert på den ...

ORIGINAL: HappyBaby!

ORIGINAL: Labambie

Natusan våtservietter gjorde det vel heller dårlig i testen til Grønn hverdag. Da blir jeg skeptisk. Putter ikke på ungen min hormonforstyrrende greier om jeg kan la det være... Zinksalven er ikke verdt plasten den er laget i. 

Kan ikke se annet en at Natusan sin zinksalve fikk "anbefales" av grønn hverdag..

Det er fult mulig den gjør, men den funker ikke på ungen min. Jeg kunne like gjerne smurt på vann, for det har ingenting for seg.

Våtserviettene er bra. Liker lukta.
Zinksalven er også bra! Funker fort der vi bruker allefall! :)
Mini har ofte sutte-utslett rundt munnen, og da smører vi Zinken rundt munnen før natta, og om morningen er det nesten helt borte! [8D]

ORIGINAL: Dollface

natusan våtservietter kan du stappe en viss plass.. eller.. ikke gjør det.. for de etser hull i huden.. gjorde det på tobias etter EN GANGS bruk....

zinksalve har aldri hatt effekt her, og de fleste bruker den feil allikevel - så de skjeldne gangene det dukket opp rumpesårhet brukte vi inotyol...

Samme gjorde det på min gutt. Har etter det bare brukt dem på far etter han har fiksa bilen .For er det en ting natusan kan så er det å fjerne  olje og skitt  på mekaniker hender.

Bruker det ikke, kommer heller ikke til å bruke det.

Her er det kun Anglamark, Neutral eller Libero[:)]

Synes de var helt greie jeg da[:-] 
Men frøkna mi har ikke reagert på noe av sånne produkter enda (utenom first price sibne våtservietter!)
Men bruker dr.greve til vanlig[:)]

Back
Topp