Natusan vaskeservietter?

ORIGINAL: September Mammaen

Bruker Coop sine [:)] 

ORIGINAL: MarcElia

ORIGINAL: Sjefsgaupa

ORIGINAL: Kakemonsteret

Bruker libero sine tørre servietter
som man skal ta vann på selv. Hvis jeg ikke har tilgang til vann bruker jeg dermica (eller noe sånn), kjøpt på apoteket.

De fra Coop Xtra er mye mykere og tykkere en Libero sine. Bare et lite tips. [;)][;)] (Og billigere, men det blir jo bare en bonus.) 

HVor kjøper du dem? Har kun sett tørre papirvaskekluter fra Libero her, men de er litt stive.. Også på coopen (prix) her.. 

Har kun funnet dem på OBS..

ORIGINAL: Lille Lu

Har ikke hatt noen problemer med Natusan sine produkter, verken til meg eller barna.
De kan vel ikke være så skadelig, Natusanprodukter til baby har jo tross alt vært på markedet i snart 60 år...[;)]

Men skjønner at det ikke passer til alle, da, så vi kan jo bare være glad for at vi har mye å velge mellom og at alle kan finne det som passer best til seg og sine [:)]

Stiltes litt andre krav for 60 år siden kan man si... De hadde heller ikke mulighet for å forske på det som de har i dag. Syns ikke "det gikk bra før" er et gyldig argument for noe som helst..  Se hva de sier om Natusan på www.gronnhverdag.no

Regner da med at de har vært med på utviklingen de også som alt annet og hadde de vært superskadelige så hadde de ikke blitt solgt her i "strenge" Norge, tenker nå jeg...

Men hovedpoenget mitt var at vi kan bruke de produktene uten problemer og at de som ikke kan har mange andre alternativer og det er bra [:)]

Har ikke hatt noen problemer med Natusan sine produkter, verken til meg eller barna.
De kan vel ikke være så skadelig, Natusanprodukter til baby har jo tross alt vært på markedet i snart 60 år...[;)]

Men skjønner at det ikke passer til alle, da, så vi kan jo bare være glad for at vi har mye å velge mellom og at alle kan finne det som passer best til seg og sine [:)]

Stiltes litt andre krav for 60 år siden kan man si... De hadde heller ikke mulighet for å forske på det som de har i dag. Syns ikke "det gikk bra før" er et gyldig argument for noe som helst..  Se hva de sier om Natusan på www.gronnhverdag.no

Regner da med at de har vært med på utviklingen de også som alt annet og hadde de vært superskadelige så hadde de ikke blitt solgt her i "strenge" Norge, tenker nå jeg...

Men hovedpoenget mitt var at vi kan bruke de produktene uten problemer og at de som ikke kan har mange andre alternativer og det er bra [:)]

Natusan får faktisk jevnlige bøter for skadelige stoffer i produktene og fordi de ikke fjerner salgordet "dokumentert mild" når de er dokumentert å være det stikk motsatte og til og med skadelige. Norge er faktisk ikke så strengt på mange ting. Vi henger etter resten av Europa på mange områder. Og bare for at ikke barna dine reagerer synlig, så er produktene fortsatt hormonforstyrrende, og de forandringene kan ikke du se. Så hvis gutten din ikke kan få barn som voksen så kan faktisk Natusan-bruk være en årsak. Det er en dokumentert mulig konsekvens av å bruke de prouktene i underlivsområdet.

ORIGINAL: kajan

bruker klut og vann vi [:)] da veit jeg i hvertfall hva som kommer i nærheten av huden hennes .. men i stelleveska har jeg neutral sine våtservietter..

Samme her [:)]

ORIGINAL: September Mammaen

Bruker Coop sine [:)] 

bruker simple sine de er knall bra på vesla....
ellers har de noen veldig bra på lr som det hender jeg kjøper!!!

Bruker vaskekluter så mye vi kan,

og Coop sine våtservietter.

ORIGINAL: ~Ludviks mamma~

Ser ikke helt vitsen med å bruke våtservietter jeg da, med mindre man ikke har tilgang til vann selvfølgelig..

sign!

Hva er galt med natusanprodukter? Tydeligvis noe jeg ikke har fått med meg.. [8|]

ORIGINAL: Vivie

Hva er galt med natusanprodukter? Tydeligvis noe jeg ikke har fått med meg.. [8|]

Inneholder blant annet parabener og andre hormonforstyrrende stoffer.

Back
Topp