Natusan vaskeservietter?

tralala

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Hva synes dere om dem? Er så mange som mener at man ikke bør bruke dem.

Hvilke skal man bruke da?

ORIGINAL: |ngebj¤rg

kun dem eg bruker!

ORIGINAL: Mrs.Shaanett

Jeg bruker kun vann, det er det beste[:)]
Om jeg må bruke vaskeservietter så er det coopen sin[:)]

holder oss unna alt av natusan[:'(]

Ser ikke helt vitsen med å bruke våtservietter jeg da, med mindre man ikke har tilgang til vann selvfølgelig..

Må jeg bruke vaskeservietter så bruker jeg Neutral sine (eller hva de heter..)

Til vanlig bruker jeg Euroshopper sine papir-vaskekluter å rent vann:)

ORIGINAL: laffeline

Jepp. De er full av hormonforstyrrende stoffer og stoffer som bryter ned huden. Jeg bruker Simple sine. Ingen parfyme, ingen skadelige stoffer og ingen lukt. De fra Coop Extra er også ganske babyvennlige. Pampers er i samme klasse som Natusan.. Til daglig bruker vi kun tørre vaskeservietter eller vaskekluter og vann.

Jeg boikotter alt av Natusan, og jeg prøver alt som skal brukes på ungene på meg selv først. (På samme sted også. Prøv å vaske deg i musa med Natusan.. Yaiks! [&:][:'(])

Bruker klut og vann, men hvis vi er ute bruker jeg coop sine.
(Har dere prøvd noen av dem på dere selv? Det har jeg gjort, og det svir!)

ORIGINAL: Kakemonsteret

Bruker libero sine tørre servietter
som man skal ta vann på selv. Hvis jeg ikke har tilgang til vann bruker jeg dermica (eller noe sånn), kjøpt på apoteket.

De fra Coop Xtra er mye mykere og tykkere en Libero sine. Bare et lite tips. [;)][;)] (Og billigere, men det blir jo bare en bonus.) 

ORIGINAL: Solvit

Ola tåler de ikke. Coop X'tra sine er best i test! Kun de jeg bruker[:D]

Det gjør jeg også [:D] 

Ett lite tips er å prøve dem på seg selv nedentil [;)]

Her brukes stort sett kun papirvaskekluter og vann. Jeg har våtservietter med på tur i nøden, men er vedlig sjelden jeg bruker dem.

Samme her[:)]

ORIGINAL: Kittekat

Natusan serviettene er gode til å fjerne maling med, i hvert fall.[;)]

Kanskje en god grunn for at det er blitt advart mot dem da!!!

Bruker alt annet enn Natusan, de likter nå dritt også!!

Har ikke hatt noen problemer med Natusan sine produkter, verken til meg eller barna.
De kan vel ikke være så skadelig, Natusanprodukter til baby har jo tross alt vært på markedet i snart 60 år...[;)]

Men skjønner at det ikke passer til alle, da, så vi kan jo bare være glad for at vi har mye å velge mellom og at alle kan finne det som passer best til seg og sine [:)]

ORIGINAL: laffeline

gullet blir veldig sår av de ihvertfall,så de styrer jeg unna gitt[;)] men nøytral sine syns jeg er fine, selv om de lukter en smule rart[8D] 
men uansett så bruker jeg våtservietter minst mulig.. kjøper heller sånne ""vaskepapirlapper" eller hva jeg skal kalle det fra euroshopper[:)] de er helt supre! kan bløtes også[;)]

ORIGINAL: Lille Lu

Har ikke hatt noen problemer med Natusan sine produkter, verken til meg eller barna.
De kan vel ikke være så skadelig, Natusanprodukter til baby har jo tross alt vært på markedet i snart 60 år...[;)]

Men skjønner at det ikke passer til alle, da, så vi kan jo bare være glad for at vi har mye å velge mellom og at alle kan finne det som passer best til seg og sine [:)]

Stiltes litt andre krav for 60 år siden kan man si... De hadde heller ikke mulighet for å forske på det som de har i dag. Syns ikke "det gikk bra før" er et gyldig argument for noe som helst..  Se hva de sier om Natusan på www.gronnhverdag.no

ORIGINAL: Lille Lu

Det er jo ikke alt som er skadelig som vises utenpå kroppen[;)]

ORIGINAL: |ngebj¤rg

kun dem eg bruker!

ORIGINAL: Sjefsgaupa

ORIGINAL: Kakemonsteret

Bruker libero sine tørre servietter
som man skal ta vann på selv. Hvis jeg ikke har tilgang til vann bruker jeg dermica (eller noe sånn), kjøpt på apoteket.

De fra Coop Xtra er mye mykere og tykkere en Libero sine. Bare et lite tips. [;)][;)] (Og billigere, men det blir jo bare en bonus.) 

HVor kjøper du dem? Har kun sett tørre papirvaskekluter fra Libero her, men de er litt stive.. Også på coopen (prix) her.. 

Back
Topp