Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: laffeline
Hva synes dere om dem? Er så mange som mener at man ikke bør bruke dem.
Hvilke skal man bruke da?
ORIGINAL: Kakemonsteret
Bruker libero sine tørre servietter som man skal ta vann på selv. Hvis jeg ikke har tilgang til vann bruker jeg dermica (eller noe sånn), kjøpt på apoteket.
ORIGINAL: Solvit
Ola tåler de ikke. Coop X'tra sine er best i test! Kun de jeg bruker[:D]
ORIGINAL: Kittekat
Natusan serviettene er gode til å fjerne maling med, i hvert fall.[;)]
ORIGINAL: laffelinegullet blir veldig sår av de ihvertfall,så de styrer jeg unna gitt[;)] men nøytral sine syns jeg er fine, selv om de lukter en smule rart[8D]
Hva synes dere om dem? Er så mange som mener at man ikke bør bruke dem.
Hvilke skal man bruke da?
ORIGINAL: Lille Lu
Har ikke hatt noen problemer med Natusan sine produkter, verken til meg eller barna.
De kan vel ikke være så skadelig, Natusanprodukter til baby har jo tross alt vært på markedet i snart 60 år...[;)]
Men skjønner at det ikke passer til alle, da, så vi kan jo bare være glad for at vi har mye å velge mellom og at alle kan finne det som passer best til seg og sine [:)]
ORIGINAL: Lille LuDet er jo ikke alt som er skadelig som vises utenpå kroppen[;)]
Har ikke hatt noen problemer med Natusan sine produkter, verken til meg eller barna.
De kan vel ikke være så skadelig, Natusanprodukter til baby har jo tross alt vært på markedet i snart 60 år...[;)]
Men skjønner at det ikke passer til alle, da, så vi kan jo bare være glad for at vi har mye å velge mellom og at alle kan finne det som passer best til seg og sine [:)]
ORIGINAL: |ngebj¤rg
kun dem eg bruker!
ORIGINAL: Sjefsgaupa
ORIGINAL: Kakemonsteret
Bruker libero sine tørre servietter som man skal ta vann på selv. Hvis jeg ikke har tilgang til vann bruker jeg dermica (eller noe sånn), kjøpt på apoteket.
De fra Coop Xtra er mye mykere og tykkere en Libero sine. Bare et lite tips. [;)][;)] (Og billigere, men det blir jo bare en bonus.)