©Miss Fat Gift med forumet 25 Jan 2011 #1 Sett alle veier etter den jo. Endt med å kjøpe Coop og Neutral sin, og større dritt skal du lete lenge etter. Ungene er jo like røde etterpå av de. Bruker Inotyol når de er veldig såre, men ville hatt en for bare litt. Og helst Natusan sin, som funker...
Sett alle veier etter den jo. Endt med å kjøpe Coop og Neutral sin, og større dritt skal du lete lenge etter. Ungene er jo like røde etterpå av de. Bruker Inotyol når de er veldig såre, men ville hatt en for bare litt. Og helst Natusan sin, som funker...
mammamilla Forumet er livet Septemberlykke 2021 25 Jan 2011 #2 Jeg er veldig fornøyd med dr. greve sin [:)]
©Miss Fat Gift med forumet 25 Jan 2011 #3 ORIGINAL: mammamilla Jeg er veldig fornøyd med dr. greve sin [:)] Den har jeg og prøvd, sann gratis prøve og synes den var like dårlig som de andre.
ORIGINAL: mammamilla Jeg er veldig fornøyd med dr. greve sin [:)] Den har jeg og prøvd, sann gratis prøve og synes den var like dårlig som de andre.
B *Becca* Guest 25 Jan 2011 #4 Jeg er kjempefornøyd med coop änglamark! Eneste som funker på snuppa her. Men man må smøre på ganske mye da, og smøre det litt inn i huden på en måte.
Jeg er kjempefornøyd med coop änglamark! Eneste som funker på snuppa her. Men man må smøre på ganske mye da, og smøre det litt inn i huden på en måte.
P pandalise Gift med forumet 25 Jan 2011 #5 Bruker coop sin, og den funker hvis rompa er skikkelig tørr før jeg har den på[:)] ellers funker potetmel!
Bruker coop sin, og den funker hvis rompa er skikkelig tørr før jeg har den på[:)] ellers funker potetmel!