Natusan first touch =)

*Frk.Rødhette*

Elsker forumet
Eg har registrert meg som buzzador, det vil sei at eg mottar gratisprøver av produkt som eg skal teste ut, og gi til andre. Kjempe kjekt emoticon  Eg har no fått min første pakke, og det er natusan first touch badesåpe og olje :) Har dåke prøvd den oljo eller såpo på babyene dåkas? Ka synst dåke om produktet?=)

Eg syns sjølv at produktet var bra, har brukt dr.greve frem til no, men trur faktisk at eg komme te å kjøpa natusan vidare. Følte ikkje at oljo var fullt så "klissete" som den eg pleie å bruka!

Uten at jeg skal rope for høyt om noe jeg er litt usikker på, så tror jeg du skal styre unna natusan. Vet at våtservietten deres har blitt bannlyst fordi de bruker for mye såpestoff eller noe sånt. Fikk beskjed om det på HS også. Vet ikke om det gjelder alle produktene deres da..

Du sier noe der, for jeg kjøpte våtserviettene, og dem kom skum fra dem da jeg tørket Jennie, det sier vel igrunn sitt om hvor mye såpe det er i dem.

jeg også buzzer og er overasket posetiv. Vet at natusan sine våtservietter ikke er noe særlig, men er generelt ikke for våtservietter i det hele tatt jeg da. Er jo merket både med svanemerke og astma og allergiforbundet sine godkjenninger og dette betyr endel for meg. I tillegg så skummer first touch sin såpe veldig bra når jeg har den i baljen til storebror og pisker i vannet med dusjen noe han er storfornøyd med.

nei tror jeg også kommer til p kjøpe det inn selv igjen for prisen er mye bedre en det fra apoteke og  jeg er vel så fornøyd

jeg er også buzzador og buzzer også natursan sin olje og badesåpe og er veldig positivt overrasket.. Karoline hadde slikt gulaktig flass i hodebunn og jeg tok da litt olje og smurte godt inn flere ganger daglig og nå er det borte.. så utrolig godt.. eneste jeg syns at det kunne vært litt lukt i såpa da.. da jeg er glad det lukter rent på en måte.. når jeg vasket håret til karoline med såpa igår kveld var det akkurat samme "lukta" av håret hennes etter badet.. hadde vært godt med en ny lukt eks... :) ellers er jeg veldig fornøyd..

ang våtservietter, har dere prøvd å tørke dere selv med det i underlivet.. DET SVIIIR!!!
så det er ikke fullt så greit syns jeg...

Back
Topp