NaturNes fruktmos

_Nanne_

Forumet er livet
VIP
Har dere prøvd de? Hva syns dere?

Kom plutselig på de nå når jeg såg en annonse fra de over her...[:D]
Hadde tenkt å prøve de te Jesper, men kom aldri så langt. Så da får jeg spørre dere hva deres barn syns om de da[:)]

Har ikke prøvd de som selges her i landet ennå...

Men prøvde flere typer (4 mnd og 6 mnd) når vi var i Frankrike i påsken. Eple med sviske (4 mnd) og "Frukthage" (eple, pære, fersken, aprikos) (6 mnd) var stooor stas! [:D] Så jeg kjøpte med noen pakker hjem [:D] Dessuten var det halv pris på NaturNes i Frankrike i forhold til her i landet [;)] Så jeg hadde kofferten full... [8D] Men nå er alt oppspist...

Nikolai syns de var kjempegode iallefall[:)] 

Noah liker ikke eple/banan ellerhva det er.. Han spiser litt av mosen, men eplebitene kommer hele ut igjen.. [8D]
Den andre er veldig poppis. Mannen er buzzador for de nå faktisk, så vi fikk pakke i posten igår.

Prøvde det for første gang nå, den 8 mnd med banan og eple. Og den falt i smak den[:D] Tok litt tid å spise det da, siden hun måtte tygge bitene skikkelig...

Har ikke prøvd de,men alt slikt går ned på høykant her så regner med at han liker det.
Eneste han ikke liker er fiskeboller i hvit saus[:)]

ORIGINAL: Rico82

Har ikke prøvd de,men alt slikt går ned på høykant her så regner med at han liker det.
Eneste han ikke liker er fiskeboller i hvit saus[:)]

Haha.... AKKURAT samme greien her![:D]

Back
Topp