Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror du de vil sette deg i gang om du spør? Håper jo for din del det skjer noe snart daVurderer å spørre om igangsettelse men er tvilende da jeg har hørt det kan bli verre enn naturlig fødsel...
Aner ikke. Har ikke tatt det opp enda heller. Men ville høre litt her først. Vonde kynnere igår og inatt og like gravid idag. Jaja. :$Tror du de vil sette deg i gang om du spør? Håper jo for din del det skjer noe snart da![]()
Du har testet alt du da...! Godt å høre den m tablett ikke var noe verre en de andre!!!Mine fødsler har vært like i lengde og intensitet, har en igangsatt med vag tbl, en med riestart og en med vannavgang. Den igangsatte var den minst ille av de tre..
De sa til meg at det ville ikke bli en vondere fødsel av den grunn. Evt bare lenger før noe skjedde. Noe som da absolutt ikke var tilfelle. Alt gikk fort! Så jeg hørte ikke noe negativt om igangsettelseJordmødrene snakker jo så negativt om igangsatte fødsler, men jeg har da hørt om mange som har hatt fine igangsatte fødsler. Jeg skjønner godt at du vurderer det i alle fall. Tror ikke jeg hadde takket nei om jeg fikk tilbudet i din situasjon.
Testa det meste jaDu har testet alt du da...! Godt å høre den m tablett ikke var noe verre en de andre!!!
Nei, vi er jo alle forskjellige. Men takk for svar! Er ikke avskrekket så langt!!Naturlig første, igangsatt andre. Tok lang tid før det først kom i gang, men når riene tok seg opp gikk det sinnsykt fort! Hadde uten tvil forsatt fordelen av å være flergangsfødende. Ikke dårlig erfaring med igangsetting i det hele tatt med andre ord.
Men det er min kropp da.. Ikke din.![]()