Naturlig å være naken hjemme?

heile gjengen på badet på en gang :) , en på do ,en i dusjen og gutta på gulvet (de er 2 og 4 år )

Springer ikke naken rundt i huset nei. Men på badet å soverommet er drt vel ok når man skal kle seg og dusje

Gå på do er det ingen av oss som liker å gjøre med andre i rommet ;) Skal aldri bo ett sted uten to toaletter igjen!!! Men en i dusjen og en foran speilet, med nurket i midten i vippestol er helt normalt :)
Det kommer vi nok til å gjøre helt til nurket selv ikke vil være på badet med oss!

Her er vi nakne på badet og på soverommet ja.

Tilogmed enkelte ganger i resten av huset :-o :-P
Hender jeg må forte meg ut av badet etter dusj på morgenen for å mekle mellom to barn, så da får klær være klær :-P

Har heldigvis ikke innsyn da ;-)

Ikke det at vi tusler rundt i evigheter, men kler ofte på meg på stua sammen med ungene ;-)

Ikke så lenge siden jeg dusja sammen med frøkna på to år. Eldste er fem.

Men på do vil vi være i fred alle mann, selv om det ikke er så lett alltid.

Vi har et svært naturlig forhold til kropp og nakenhet. Vi går alle jevnlig halv-nakne i huset uten at det blir feil. (uten en tskjorte osv)

Datter er 12, og liker ikke å se 'tissefanten' til samboer, noe som må respekteres spesielt siden han ikke er faren hennes. Hun begynner også å bli litt sjenert mht egen kropp da hun begynner å utvikle pupper. VIktigste er å kunne snakke om slikt, og ha respekt for hverandres grenser.

Her så er vi naken på badet å når jeg sover men går ikke naken rundt hjemme å seff når man er ferdig i basseng kan jo ikke dusje med badetøy på :p men viktig å vise at man er trygg på kroppen så ungen å lærer det :)

En sykepleier/helsesøster. Mente det var usunt for ungene, og spesielt om det var FAR og datter. Men det var greit i offentlige sammenhenger, badeland og sånn. Herregud, hvordan kan man liksom tenke sånn. Tok meg selv i å lure på hvordan forhold hun har til sine barn når nakenhet er Fy fy!

Herregud... :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi er som regel kun nakne på badet og soverommet. :)

Jeg er ikke komfortabel med å sitte på do mens samboeren er på rommet, da, men null problem at datteren min på 2,5 år er der. Det blir naturlig da å være naken da hun har sett på når jeg dusjer/er på do helt siden hun var født. :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi sprader ikke nakne rundt (naboene kan jo se oss ;) )
Mannen og jeg går på do alene, men dusj og morgen/kveldsstell i nakenhet på soverom og bad er ikke noe problem. Privatliv etter man får barn, hva er det?

Jeg vil være på do i fred, da kommer nøkkelen fram. Utover det er det mye nakenhet her, og det kommer det nok til å være i mange år fremover.

Back
Topp