C
Celezte
Guest
Noen som har erfaringer med å bruke det istedet for rømme? Er det like godt? Skall age kålgryte i kveld, så tenkte jeg skulle teste ut naturell yoghurt [:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: baby blue
Når jeg var i Spania i jula skulle vi ha mexicansk aften...Men vi fant ikke rømme noen steder så vi brukte yoghurt naturell istedenfor. Litt søtere smak men helt OK. Kommer ikke til å bruke det igjen da.
Men kan jo hende det er godt til den retten du skal lage. Du får bare prøve deg frem. [:)]
ORIGINAL: Celezte
Når jeg var i Spania i jula skulle vi ha mexicansk aften...Men vi fant ikke rømme noen steder så vi brukte yoghurt naturell istedenfor. Litt søtere smak men helt OK. Kommer ikke til å bruke det igjen da.
Men kan jo hende det er godt til den retten du skal lage. Du får bare prøve deg frem. [:)]
Hååååper det... Orker ikke ut igjen for å dra på butikken. Jeg skal gratinere i ovnen skjønner du, og etter hva jeg har hørt så er det litt sunnere med naturell yoghurt. Skal tross alt spise litt godis i kveld så da kan jo noe være litt sunnere [:)]
ORIGINAL: Celezte
Hååååper det... Orker ikke ut igjen for å dra på butikken. Jeg skal gratinere i ovnen skjønner du, og etter hva jeg har hørt så er det litt sunnere med naturell yoghurt. Skal tross alt spise litt godis i kveld så da kan jo noe være litt sunnere [:)]
Sånn til en senere gang så burde du prøve å bytte ut lettrømme med f.eks kesam mager eller kesam vanlig naturell. Det er mye mindre kcal i det, og smaker like godt (synes jeg hvertfall) [:)]
ORIGINAL: tafas
eller, gresk yoghurt,smakes godt og er kremlig[:D]
[/quote
Takk for tipset [:)] Ble faktisk kjempegodt med yoghurt naturell og- JIPPI :)