Natural Breastfeeding wooow sier jeg bare!

Zeena

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Testet dette i dag og jeg er imponert. Det føltes bare så riktig. Snakk om vellykket amming. Noen som har prøvd?

Jeg satte meg litt skrått bakover i sofaen og la henne på magen min med hodet mellom og litt over brystene. Jeg tok knærne opp slik at hun kunne støtte bena på mine lår. Så holdt jeg kun i hennes hofter for å hjelpe til litt med balanse. Da begynte hun å søke.. ålte seg nedover, løftet hodet, måtte ta et par pauser, men i løpet av 4-5 min fant hun ene brystvorta og tok det perfekte taket. Da støttet jeg hodet med min arm til hun var ferdig.

Helt fantastisk!!! :D

Testet dette i dag og jeg er imponert. Det føltes bare så riktig. Snakk om vellykket amming. Noen som har prøvd?

Jeg satte meg litt skrått bakover i sofaen og la henne på magen min med hodet mellom og litt over brystene. Jeg tok knærne opp slik at hun kunne støtte bena på mine lår. Så holdt jeg kun i hennes hofter for å hjelpe til litt med balanse. Da begynte hun å søke.. ålte seg nedover, løftet hodet, måtte ta et par pauser, men i løpet av 4-5 min fant hun ene brystvorta og tok det perfekte taket. Da støttet jeg hodet med min arm til hun var ferdig.

Helt fantastisk!!! :D
TAKK!! Du må være årets redningskvinne. Strever voldsomt med amminga, ei lita som ikke vil ta tak i puppen. Nå er jeg på min femte vellykka ammeøkt med denne metoden. Takk!!!:)

TAKK!! Du må være årets redningskvinne. Strever voldsomt med amminga, ei lita som ikke vil ta tak i puppen. Nå er jeg på min femte vellykka ammeøkt med denne metoden. Takk!!!:)
Fantastisk!! Jeg syns andre ammestillinger ble mye lettere etter dette. Det var akkurat som vi "fant tonen" lettere. Lykke til videre! :D

Sniker litt fra novemberforum... Men jeg opplevde dette rett etter fødsel med førstefødte, og fikk en så fin og naturlig start på ammingen. De la ham på brystet mitt i det han kom ut, han lå der en liten stund før han begynte forsiktig å søke. Fant puppen og tok ordentlig tak, de lot ham bare ligge der og han ble dermed ikke veid eller stelt før det hadde gått rundt 3 timer. Magisk!

Jeg syns de burde praktisert dette mer på barselavdelingen og lært bort denne metoden. Tror mange hadde fått en bedre start på ammingen og det er jo så mye mindre stressende for mor og barn. Det var mye hjelp å få, misforstå meg rett. Men det er kanskje ikke det mest naturlige at noen ukjente klemmer brystet ditt inn i munnen på barnet ditt. ;)

Back
Topp