Nattsøvn

Plutti89

Plutti89
Er det mange babyer som sover natten gjennom nå uten å våkne?
Vår tulle legger seg mellom 19.00-20.00 på kvelden og sover til i 6-7 tiden på morgenen. Våkner av og til og leter etter smokken, men sovner igjen med engang hun får den..

jeg har vært bortskjemt med en som sover natta igjennom siden han var 3 måneder, nå er han straks 6mnd

Legger tulla kl 19 og er oppe med henne (ammer) en til to ganger. Vi står opp kl 07.

min har sovet omtrent hele natten siden ho var nyfødt, men den siste mnd så har ho våkne ofte hver natt 1-2timer i mellom.. ho bruker ikke smokk så jeg er smokken hennes.. og ho må ame i søvn 3-4ganger for ho våkner med engang jeg legger ho i senga si.. så nå sover ho ofte i seng vår da våkner ho mindre..

Her sover hun natten gjennom. :) Det gjorde hun i grunn fra hun var noen uker gammel. Så hadde hun en periode med 1-3 amminger hver natt. Nå sover hun fra 1900/1930-0600/0700. Lager av og til litt lyd, men får smokken og blir stille igjen. Kan nok takke grøten for det. ;)

Nope :-P Frøkna mi våkner fortsatt flere ganger i løpet av natten for å spise, men jeg mistenker at nå er det mer vanen enn sulten som driver henne. Hun sovner alltid raskt igjen, så bortsett fra disse ammestundene sover hun stort sett fra kl 20 til kl 8 :-)

Her sover hun fremdeles rundt, gjort siden hun var 2,5 mnd. Evig takknemlig for det, og håper det fortsetter slik.

Er så deilig når de begynner å sove hele natten... :) deilig å få sove selv :p
Er det mange som har flyttet bebisene på eget rom ?
Tenkte vi skulle gjøre det snart.. Hun blir litt urolig når vi kommer og legger oss om kvelden.. Så tror det er best for henne å få eget rom nå :)

Drømmer om en hel natts søvn :rolleyes:
Sover fra 18-19 tiden til 6-7, men vil ha mat 2-4 ganger fortsatt. Og av og til gjerne leke litt en times tid midt på natten :confused:

Sover stort sett hele natta, og har gjort det omtrent hele tiden siden hun var ca 3 mnd. Legger henne rundt kl.21 og sover da til 07- 08. :)
Men er noen tenner på vei igjen.. så i natt sovna vi ikke før kl.01! Så i dag er vi veldig trøtte. Ikke vant til sånn natterangling. :P

Da han var en måned eller to kunne han gjerne sove fra 19 til 4-5, men det gikk desverre over :P Vi legger han 19 og står opp ca. 7 men han spiser 3-6 ganger i løpet av de timene. Han er ganske tynn, så får bare la han styre på selv om jeg føler jeg går rundt i koma for tiden :o Blir sikkert bedre når han spiser mer fast føde :)

Etter han var syk sist nå så ble det bare tull, våkner ofte på natten og vil ha smokk, men sovner fort igjen..

Legger seg mellom 19 og 20, og får flaske mellom 6 og 7, kan da sove videre med mindre vi må opp til de andre to.

Er så deilig når de begynner å sove hele natten... :) deilig å få sove selv :p
Er det mange som har flyttet bebisene på eget rom ?
Tenkte vi skulle gjøre det snart.. Hun blir litt urolig når vi kommer og legger oss om kvelden.. Så tror det er best for henne å få eget rom nå :)

Ja, her gjorde vi det når han var 4 mnd, men flyttet han tilbake en periode da han var syk, og mye våken pga. så tett... Flyttet tilbake nå.

Her måtte jeg begynne å vekke henne fra hun var 3 uker, men etter 6-7 uker lot jeg henne få sove rudnt. Da sov hun i 9-11 timer i strekk :)

Fra hun var ca3-5 mnd sov hun som oftest ca8-9 timer på natten. Nå gjør hun ca det samme bare at hun våkner 5-7 ganger. Føler jeg våkner hele tiden. Satser på hun sover rundt igjen snart.

Han sovner ca 19 og våkner om mårran ca 06.30. Stort sett sover han gjennom natta, men jeg våkner av at han er litt urolig og av og til får han smokken. Tror vi prøver å legge han på eget rom i påsken for å se om vi alle sover bedre da :) Kjenner jeg er litt spent på det!

Har sovet bra hele tiden. Våknet 1-2 ganger for mat. Sovner relativt fort etter amming. Litt tull de siste ukene, jeg tror at det er tenner på vei. Våkner oftere og sutrer. Men vi klager ikke:) hadde en som våknet minst 4-5 ganger hver natt till han var 2,5 år. Så dette er luksus:)

Back
Topp