Nattprat :)

Dørti: huff.. er så kjedelig, det der... å så føler eg ikkje at nokon av kjerringråda mot luft i magen fungera, heller.. så får så dårlig samvittighet, fordi han mest sannsynleg har aua fordi mammaen har ete feil mat :\

heeei Jenter!! <3

ahhh brannsåret mitt har begynt og verke og hun på legevakta sa jeg måtte komme inn dit imorgen [X(] * BLÆÆÆH*... tørr nesten ikke se på det en gang.. hehe!!!..

men jenter.... hva preiker vi om? er trøtt jeg :o hah!! *rooope da senga, ROOOPE*...[:D]

Ha ha ha!!! Ikke bare fisingen som stinker når de får mme. Rapen stinker også, ha ha ha!!!

Når vi var hos svigers i kveld så slapp gullet en skikkelig dryler... Så kommer svigerfar inn i stua og kikker rett på samboern.: " Duuu... du kunne jo ha gått i ganga om ikke annet" HHAHHAHA!!!!!!!

hahahah;D;D fantastisk, trone!! [:D][:D] tenk å bli uskyldig beskylt for noko slikt... nett som eg gjorde på barsel [8|] delte jo rom med to andre.. så prompa eg noken serieprompa.. så eg sa "ojda, det var masse luft i magen, å mamma som nettopp har bytta bleie" ;P

*blåsepå brannsåret til june*

nei.. nå er det natta ;P nå gir jeg opp.. hehe... senga skal få sleppe og bruke stemmen sin på og rope på meg idag[:D]

takk sorciere_ ;D

nattinatt june!!=) Eg kjem snart til å herme etter deg;) skal berre vente til gullet våkner.. han har sove i 2.5 tima no, så veit at han våkner snart;P

åj.. Nora sovner mellom 19-21 og da sover hun til 6-7 tiden på morran også sover vi til rundt 11-12...! LUKSUS PROBLEM... blir ødelagt av for mye søvn jeg.. hehe[:D]

Nattinatt june! håper det går bra med såret i morgen!! *blåse på*

Får vel legge meg jeg også kanskje. Sukk. Må opp om ett par timer uansett, men.. Giddaløøøøøøøøøs. Pluss jeg har min søster på msn og dette kan drøye ut, hi hi !! skravlekjerringer, hehe!!

Sove godt og drømme søtt til dere som legger dere!! Og btw, tråden er faktisk på to sider nå, juhuu!! :) :)

ny tråd om bruker den 29.03.2010 :D:D

[:D]ja, ditta er imponerandes.. er like før den blir på 3 sider... [:)] Gleder meg veldig til joakim sove lenger i slengen!! =D til magesekken er større så han ikkej blir svolten igjen så fort.. [:D] einaste er vel at då kjem eg til å gå med spreng og måtte pumpe meg fordi det går så lang tid mellom måltida:p

åååh.. june!! eg har jo ikkje fått barseltårer endå, men no kom det noken svære krokodilletårer, gitt!!

går fort vettdu sorciere_[:D] ja vært flinke til og preike inatt dere [;)] hehe[:)]

rett fra hjerte Ingvild :) !!! du er SUPER [:D]

jaaa;D

hmm.. kanskje eg skal vere rutinert å pusse tenna osv mens gullet sover? ;D *føler seg smart*

Hvis du lener deg over senga og legger ditt kinn inntil hans da? så kjenner han både lukt, varm og pusten din?
Er forferdelig å se de "har det vondt".
Hvis det er marerittene vi fremdeles snakker om her? Eller luft?

åh, må berre skrive litt om puppane mine! for eg har jo eigentleg ganske så små puppa! og no har dei jo vokse så mykje at det nesten er like stor forandring som magen min før eg var gravid til ut mot slutten av svangerskapet...
men det som er litt artig er at dersom eg skulle vere itvil (bortsett frå hardheten og at det er trykker eller leker) om kalla pupp det er lengtst sidan gullet tømte eller nesten tømte, så ser eg det på brystvorta.. (kjøpte ikkje store nok ammebh-ar.. viste ikkje at dei kom til å fortsette å vokse).. så når puppen er smekkfull, så titter brytvorta OG heile arolaen opp frå bhen å venter på å bli tømt.. :P
MHM!! Sånn viktig informasjon som dåke er vant med at eg kjem med? føler alltid godt å¨få delt sånne saklige ting:P

Back
Topp