Nattpose - til vår/sommer

Bukett

Forumet er livet
Assistert-jentene
Septemberhjertene 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Hei! Har en gutt på 1,5 år som sover i easygrow sin nattpose...sover så mye bedre i den enn i dyne..det er som natt og dag søvnmessig. Nå som det begynner å bli litt varmere tenker jeg kanskje den blir litt varm?
Hva gjør dere andre?:)
 
Hei! Har en gutt på 1,5 år som sover i easygrow sin nattpose...sover så mye bedre i den enn i dyne..det er som natt og dag søvnmessig. Nå som det begynner å bli litt varmere tenker jeg kanskje den blir litt varm?
Hva gjør dere andre?:)


Min har brukt denne lenge. På de varme dagene sover han kun i bleie/body under soveposen
 
Min har brukt denne lenge. På de varme dagene sover han kun i bleie/body under soveposen

Okay! Så fint å høre. Hvor varmt kan det bli på rommet da? Her står sola rett på rommet på kveldstid så kan bli ganske varmt. Er så genialt med den posen og han elsker den selv.
 
Vår sover i nattpose fra hm. Om vinteren har han hatt ullpysj og sokker på seg. I fjor sommer sov han i body, kortermet om det var ekstra varmt (og et par netter i bare bleien da det var tropenetter).

Har vifte til å sette på rommet om det blir for ille.
 
Nattposen fra hm erganske tynn. Vi brukte den ifjor sommer, men han sov uten de varmeste periodene.
 
Back
Topp