Nattpose/sovepose

Signerer Eccentric :)
Kjøpte en nattpose der for noen dager siden. Grønn med tre bamser på. Helt fantastisk :-)

Signerer Eccentric :)
Kjøpte en nattpose der for noen dager siden. Grønn med tre bamser på. Helt fantastisk :-)
Den har jeg også, men har ikke brukt den enda. Fungerer den bra altså? Bruker babyen den om natten? Og blir det ikke veldig varmt? Jeg så at det ikke skulle brukes dyne oppå soveposen. Kanskje jeg må teste den ut :)

Den har jeg også, men har ikke brukt den enda. Fungerer den bra altså? Bruker babyen den om natten? Og blir det ikke veldig varmt? Jeg så at det ikke skulle brukes dyne oppå soveposen. Kanskje jeg må teste den ut :)

Jeg er overrasket over den! Nå har vi det litt kaldt på soverommet, sikkert rett under 15 grader. Og hun blir veldig fort kald på beina og armene. Så jeg har på hun sokker, en tynn ullbody og vanlig pyjamas.hvis det er ekstra kaldt har hun faktisk votter på seg, i august... Men hun er en frysepinn da. Jeg hadde er tynt teppe over den første natten, men det ble for mye Ja!

Jeg er overrasket over den! Nå har vi det litt kaldt på soverommet, sikkert rett under 15 grader. Og hun blir veldig fort kald på beina og armene. Så jeg har på hun sokker, en tynn ullbody og vanlig pyjamas.hvis det er ekstra kaldt har hun faktisk votter på seg, i august... Men hun er en frysepinn da. Jeg hadde er tynt teppe over den første natten, men det ble for mye Ja!
Hvordan får du det så kaldt på soverommet? :)

Høres deilig ut å få det så kaldt på soverommet! Vårt soverom er nok en del varmere enn 15 grader. Gutten vår sover i pysj og sokker og har en liten dyne på og da er han mer enn varm nok. Men i natt skal jeg prøve soveposen! :):)

Vesla har bare på seg kort pysj oppi posen når det er varmt ute. Lang pysj når det er kaldt. Er varmt nok hos oss iallefall :-)

Prøvde soveposen i natt og det fungerte supert :D han har aldri sovet så stille før! Var nødt til å sjekke flere ganger at han pustet :) ble heller ikke for varm som var det jeg var redd for.

Back
Topp