Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den har jeg også, men har ikke brukt den enda. Fungerer den bra altså? Bruker babyen den om natten? Og blir det ikke veldig varmt? Jeg så at det ikke skulle brukes dyne oppå soveposen. Kanskje jeg må teste den utSignerer Eccentric
Kjøpte en nattpose der for noen dager siden. Grønn med tre bamser på. Helt fantastisk
Den har jeg også, men har ikke brukt den enda. Fungerer den bra altså? Bruker babyen den om natten? Og blir det ikke veldig varmt? Jeg så at det ikke skulle brukes dyne oppå soveposen. Kanskje jeg må teste den ut
Hvordan får du det så kaldt på soverommet?Jeg er overrasket over den! Nå har vi det litt kaldt på soverommet, sikkert rett under 15 grader. Og hun blir veldig fort kald på beina og armene. Så jeg har på hun sokker, en tynn ullbody og vanlig pyjamas.hvis det er ekstra kaldt har hun faktisk votter på seg, i august... Men hun er en frysepinn da. Jeg hadde er tynt teppe over den første natten, men det ble for mye Ja!
Hvordan får du det så kaldt på soverommet?
Hus fra 1987, ikke så god isolasjon og masse lufting ;-)
Høres deilig ut å få det så kaldt på soverommet! Vårt soverom er nok en del varmere enn 15 grader. Gutten vår sover i pysj og sokker og har en liten dyne på og da er han mer enn varm nok. Men i natt skal jeg prøve soveposen!Jeg er overrasket over den! Nå har vi det litt kaldt på soverommet, sikkert rett under 15 grader. Og hun blir veldig fort kald på beina og armene. Så jeg har på hun sokker, en tynn ullbody og vanlig pyjamas.hvis det er ekstra kaldt har hun faktisk votter på seg, i august... Men hun er en frysepinn da. Jeg hadde er tynt teppe over den første natten, men det ble for mye Ja!