M Min2 Blir kjent med forumet 7 Aug 2015 #1 Noen som har nattpose til den lille og kan anbefale noen?
T trollungen2015 Glad i forumet ♡ Maibarna ♡ 7 Aug 2015 #2 Jeg kjøpte nettopp på IKEA, faktisk. De er kjempemyke og gode, og ikke for tjukke. Tror de koster 149,- per stk. Jenta mi sover som en stein i de posene, og jeg slipper å ligge på vakt hele natta for å høre om hun har fått dyna over hodet...
Jeg kjøpte nettopp på IKEA, faktisk. De er kjempemyke og gode, og ikke for tjukke. Tror de koster 149,- per stk. Jenta mi sover som en stein i de posene, og jeg slipper å ligge på vakt hele natta for å høre om hun har fått dyna over hodet...
O Otuko Betatt av forumet 8 Aug 2015 #3 trollungen2015 skrev: Jeg kjøpte nettopp på IKEA, faktisk. De er kjempemyke og gode, og ikke for tjukke. Tror de koster 149,- per stk. Jenta mi sover som en stein i de posene, og jeg slipper å ligge på vakt hele natta for å høre om hun har fått dyna over hodet... Klikk for å utvide … Vi bruker også nattpose fra IKEA og er veldig fornøyd med den.
trollungen2015 skrev: Jeg kjøpte nettopp på IKEA, faktisk. De er kjempemyke og gode, og ikke for tjukke. Tror de koster 149,- per stk. Jenta mi sover som en stein i de posene, og jeg slipper å ligge på vakt hele natta for å høre om hun har fått dyna over hodet... Klikk for å utvide … Vi bruker også nattpose fra IKEA og er veldig fornøyd med den.