Nattmat

nov.77

Blir kjent med forumet
Er det flere her som fortsatt ammer om natta? Her er det fortsatt en del mating på natta. Har tenkt å prøve å avenne han snart, men synes det er vanskelig. Han virker jo sulten og da er det vanskelig å nekte han mat.

ORIGINAL: nov.77

Er det flere her som fortsatt ammer om natta? Her er det fortsatt en del mating på natta. Har tenkt å prøve å avenne han snart, men synes det er vanskelig. Han virker jo sulten og da er det vanskelig å nekte han mat.

samme her

Jeg har sluttet å amme, så gir henne flaske på natta. Har også tenkt at det sikkert ikke er nødvendig siden de får så mye mat på dagen, men hvis hun ikke får det roer hun seg aldri![&:][8|] Er mye lettere å bare gi flasken og så sover hun straks etterpå![:D]

Her har det ikke vært målltider på natten siden jul, får de ikke mat om natten så spiser de mer om dagen. De trenger jo ikke mat på natten lenger. Er kjempe tøft å vende de av med deg men kjempe deilig når man kan sove hele natten. Det tror jeg også barna syntes

Vi ammer også fortsatt.. og hun spiser MYE på natta..Har tenkt å avvenne henne snart, men er ikke klar for å høre på hyling hele natta.. stakkar liten..;)

helsesøsteren min sa: babyene er nok sultne på natta siden de spiser på natta, og det kommer til å bli mye skrik å skrål når en skal venne de av, for de er jo sultne, og vant til å få kos, men når de er avvent så kommer  de til å kompensere for nattmåltidene på dagen, og heller spise mer da..

Nei, her var det avvenning da hun var syv måneder. Etter det har hun aldri fått mat på natten.

Sluttet vel i juli med nattamming, nå er det bare ei gang i 5 tiden for å få henne til å sove en time lenger..men har ikke blitt noe hel natts søvn for det...våkner mange ganger..[&:]

Ærlig talt vet jeg ikke hvor mye lillemann har spist om natta, sden han har ligget inntil puppen, så har han bare koset seg litt når han har trengt det.

Vi driver med avvenning nå, han våkner flere ganger om natta, men vil ikke ha mat egentlig, bare kos. Så jeg dysser han litt, og så sover han videre.

vi snakket om det på Hs i dag faktisk og vår HS sier at de ikke trenger mat om natta siden de spiser på dagen. Det er mest bare for kosen skyld. Hvis man skal gi drikke på natta så gi vann pga tennene sa hun.

Trygve våkner i 6-7 tiden og får en flaske da. Men han har ikke fått noe om natta siden 4-5 mndrsalderen.

ORIGINAL: Kariar

Jeg har sluttet å amme, så gir henne flaske på natta. Har også tenkt at det sikkert ikke er nødvendig siden de får så mye mat på dagen, men hvis hun ikke får det roer hun seg aldri![&:][8|] Er mye lettere å bare gi flasken og så sover hun straks etterpå![:D]

samme her

Back
Topp