Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg pleier å våkne av tegnene han gir i søvne, enten at han leter med kinnene sine, lager "mat-lyden", eller generelt er veldig urolig.
Skifter alltid bleie først, han bæsjer før/etter hver mating, pluss at jeg bruker tøybleier, så er noen ganger han sier ifra om våt bleie - ikke mat.
Han sover igjennom både bleieskift og mating, da
Når hun har hatt behov for sutten to-tre ganger og ikke har sovnet igjen så lager jeg flaske. Men hun våkner ikke skikkelig, hun er i halvsøvne. Da sovner hun greit igjen. Bytter ikke bleie, har kun nattlys på og snakker ikke til henne, kun litt hvisking.
Hun sover fortsatt rett ved siden av meg i senga, jeg våkner når hun grynter/knirker og er urolig og dytter inn puppen før det går "galt". Hun sovner da som regel ved puppen litt etterpå.
Samsover ennå her men jeg våkner først av at han begynner å lage "smattelyder", sutter på fingrene osv. Legger han da inntil meg og ammer, da sover han videre