Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler meg bedre, men jeg ligger jo bare her. Aner ikke hvordan det blir når jeg reiser hjem/om jeg får hjem. Jeg må jo gjøre andre ting enn å ligge slik.. om det starter igjen da aner jeg ikke.. får vel vite mere på lege visitten vil jeg troEndte med et knekkebrød og et glass bris... Ikke det værste jeg kunne finne
Ulfa; du ligger vel i en hard sykehus seng og våker du, h orda. Er det med deg?
Det var veldig godt du dro ja! Du blir nok uansett sykemeldt til permisjonstart tenker jeg. Legen har nok en plannår de kommer forbi ved visitten i dag.Føler meg bedre, men jeg ligger jo bare her. Aner ikke hvordan det blir når jeg reiser hjem/om jeg får hjem. Jeg må jo gjøre andre ting enn å ligge slik.. om det starter igjen da aner jeg ikke.. får vel vite mere på lege visitten vil jeg tromen kjenner jeg er glad jeg reiste inn
![]()
Blir ct igjen etter frokost, så kommer legen og jeg får vite.. er jo så vanskelig å si hvordan jeg føler meg, er jo så veldig til bivirkninger på det jeg har fått..Det var veldig godt du dro ja! Du blir nok uansett sykemeldt til permisjonstart tenker jeg. Legen har nok en plannår de kommer forbi ved visitten i dag.
Hjertebank, svimmel, kvalm, skjelvinger osv.. ikke behagelig..Åsane bivirkninger?