Nattmat..

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Flere som er oppe å spiser? Mannen kom hjem fra fest som et stort smil tidligere i natt og vekket meg. Han har slokna mens jeg ligger våken. Kjenner sulten vrenge i magen- men nattmat? Må vel være korteste veien til noen kg elstra?

Våken er jeg, men ikke sulten.. trenger litt sovestøv :)

Eg ligger våken å venter på at min mann skal komme hjem.. Å det vrenger seg i magen .. Litt redd for å starte en stygg uvand siden det er dårlig med nattesøvn for tiden :P

Endte med et knekkebrød og et glass bris... Ikke det værste jeg kunne finne;)

Ulfa; du ligger vel i en hard sykehus seng og våker du, h orda. Er det med deg?

Endte med et knekkebrød og et glass bris... Ikke det værste jeg kunne finne;)

Ulfa; du ligger vel i en hard sykehus seng og våker du, h orda. Er det med deg?
Føler meg bedre, men jeg ligger jo bare her. Aner ikke hvordan det blir når jeg reiser hjem/om jeg får hjem. Jeg må jo gjøre andre ting enn å ligge slik.. om det starter igjen da aner jeg ikke.. får vel vite mere på lege visitten vil jeg tro :) men kjenner jeg er glad jeg reiste inn :)

Føler meg bedre, men jeg ligger jo bare her. Aner ikke hvordan det blir når jeg reiser hjem/om jeg får hjem. Jeg må jo gjøre andre ting enn å ligge slik.. om det starter igjen da aner jeg ikke.. får vel vite mere på lege visitten vil jeg tro :) men kjenner jeg er glad jeg reiste inn :)
Det var veldig godt du dro ja! Du blir nok uansett sykemeldt til permisjonstart tenker jeg. Legen har nok en plannår de kommer forbi ved visitten i dag.

Det var veldig godt du dro ja! Du blir nok uansett sykemeldt til permisjonstart tenker jeg. Legen har nok en plannår de kommer forbi ved visitten i dag.
Blir ct igjen etter frokost, så kommer legen og jeg får vite.. er jo så vanskelig å si hvordan jeg føler meg, er jo så veldig til bivirkninger på det jeg har fått..

Åsane bivirkninger?

Den tabletten man får som roer livmoren gir blodtrykksfall så man blir overvåket veldig nøye mtp bt. Man kan både bli kvalm og svimmel i hvertfall...

Uff ikke bare bare dette her!!

Back
Topp