Nattmat??

Ja her våkner hun flere ganger hver natt. Ho får nå tre måltider om dagen, men drikker veldig lite vann så jeg tror hun kan være tørst også. Har planer om å gi henne vann på nattestid etterhvert bare hun blir flinkere til å bøtte ned på med drikke fra tuteflaska. [:)]

Her puppes det fortsatt, men tar masse vann om natta også. Har ikke stresset noe særlig med avvenning heller, er så forbaskade enkelt å bare slenge puppen frem[&:]
Den siste uka har jeg fullammet siden han har vært syk, fader jeg har faktisk melkespreng pga all puppinga[8|]

Ja visse netter er det MAAANGE ganger han krever pupp... Noen netter er det første gang i 5-6 tiden (noe jeg mener er morgen i forhold til mat). Tror det har litt med luftfuktigheten å gjøre.. og det at han blir veldig varm. Han ligger helst uten dyne her... [8|]

Her spiser hun 4 ganger på dagen og en gang på natten.. Trappet ned til 60 ml.. Men roer seg ikke før hun får det.. Men må vel bare ta kampen...

Her må det blandes Nan, for ville ikke ha mer pupp for en mnd siden... Håper hver kveld at dette er natten hun sover en HEL natt ;)

Jeg har også en som helst vil ha mat om natten enda. Men nå har jeg begynt å nekte han det. Han er over 9.mnd og skal ikke ha behov for det om natten nå. Han våkner mange ganger og vil ha pupp. Men prøver å ikke gi han noe før etter kl 6. Men er nok mest for kosen sin skyld at han vil ha. For da han har fått pupp spiser han bare litt og sovner igjen. 

Her får snuppa nattmat!
Helt enig med deg Bennylure...det er bare SÅÅÅ lettvint å slenge fram puppen[;)] og egentlig syns jeg det er ganske så kos, så stresser ikke jeg heller. Men hun hverken styrer eller kaver mye om nattan, jeg tar henne opp til meg, hun spiser godt og avog til sovner vi begge to før jeg får lagt henne tilbake[;)]

Her sov han rundt før han ble hardt angrepet av omgangssyken. Når han hadde den våknet han naturligvis ofte om natten, og han spiste heller ikke på en uke, og gikk ned over 300 gram.
Når han var frisk igjen kunne han våkne opptil 4 ganger om natten for å få melk, og det er nok for å "ta igjen det tapte". Så han får det når vann og smukken ikke hjelper. Nå som vi har fått tilbake mat og soverutiner etter sykdommen sover han rundt igjen. På lørdag våknet han ikke før kl 9[:-] og da hadde han sovet siden kl 19[8|]

Nå når jeg er på sykehuset, sover han dårlig igjen, og lager spetakkel for pappaen. Stakkars, han var helt utslitt!!

ammer på natta enda ja,noen gangger flere ganger..vi samsover, så veldig enkelt å ligge å amme.

ORIGINAL: kiara07

ammer på natta enda ja,noen gangger flere ganger..vi samsover, så veldig enkelt å ligge å amme.

Back
Topp