Nattmat

Pivi

Elsker forumet
Offff, så irriterende å våkne hver natt/tidlig morgen med rumlende mage! Har akkurat spist etpar knekkebrød, og skal snart i seng igjen... Uansett hva jeg spiser på kvelden og hvor sent jeg spiser, så må jeg opp for å spise om natta. Klarer ikke sove videre uten[&:] Godt å ha BV å holde meg med "selskap" da[:)]

Ei venninne av meg, smørte med seg 2 brødskiver og en banan når hun gikk å la seg [:D]

Hehe..
Trodde jeg var unormal som sto opp i 4-5 tida for å spise jeg!! Og det verste er at jeg våkner og er sulten igjen 2-3 timer etterpå! Får vel begynne å logge meg på her på natters tid og da, så kan vi ha opprop over oss "matvrakene"!![:)]

God ide!![:D][:D]
Merker at jeg blir sulten igjen etter etpar timer jeg også, men det gjelder hele døgnet!!  Er vel fordi jeg ikke greier å spise så mye til hvert måltid...

Er alt for trøtt til å gidde å stå opp [:)] sover heller dårlig jeg da. Klarer liksom ikke å gå å legge meg igjen og da blir dagen lang med en på 2 år

Ja det er forståelig!!  ...Sliter med søvn i tillegg jeg da, så det blir etpar våkentimer hver natt[:'(] Hadde ikke gått med barn i huset nei..

Huff ja jeg står og ofte opp og spiser.
Prøver og ta en banan eller et eple da. Så må jeg drikke melk.
Har aldrig vært glad i melk før så det er litt rart.
Skummet melk og banan på natta[;)]

Signerer denne jeg. Har det prikk likt

ORIGINAL: seilø

Er alt for trøtt til å gidde å stå opp [:)] sover heller dårlig jeg da. Klarer liksom ikke å gå å legge meg igjen og da blir dagen lang med en på 2 år

Jeg trodde det bare var meg jeg... Jeg våkner hver mårra i 4-5 tida å er råååååsulten...

Jeg står av prinsipp ikke opp å spiser, men burde kanskje gjøre det... Når jeg da våkner kl 9 så er jeg kjempesulten...

Jeg står opp om natten, tisser, spiser og legger meg igjen.. sover ikke noe særlig om nettene, MAKS 4 timer..[&o][&:] 
Har en vilter kar inni magen, som har fått det for seg at det går an å komme seg ut gjennom huden til mamman sin.. -> au..
Sambo har begynt å bekymre seg for hvordan jeg vil ha det fremover nå, for i natt fikk han kjenne hvor vilter denne rakkeren kan være[8D]

ORIGINAL: Pastella

Jeg trodde det bare var meg jeg... Jeg våkner hver mårra i 4-5 tida å er råååååsulten...

Jeg står av prinsipp ikke opp å spiser, men burde kanskje gjøre det... Når jeg da våkner kl 9 så er jeg kjempesulten...

Kjenner meg igjen der! Prøvde å la vær å spise om natta en periode, men det endte bare med at jeg var kjempesulten og dertil småkvalm da jeg våkna! Mye bedre nå som jeg spiser litt om natta ja[;)]

Hehe! Jeg må opp på do ca 3-4 ganger i løpet av natten, og prøver å ikke ordne meg noe mat selv om jeg er sulten. I verste fall blir det noe frukt [:D]

Back
Topp