Nattmat..dvs nattamming!

Amnion

Glad i forumet
Ja god natt....her ammes det fortsatt 2-3 ganger hver natt. Noenganger kun 1 men det er sjeldent. Akkurat nå er det vanskelig å tro at dette er over før konfirmasjons alder. .gjeeeesp!
Bare her eller?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Du er ikke alene :)
Ammes sikkert 3-4 ganger om natten ennå ( + - )
Har begynt å jobbe litt natt, så da er det pappan som må høre på puppemaset til gutten ;)
Han er 9 månder den 17, så begynner jo å bli på tide å slutte med nattmating :confused:
 
Godt å høre det er flere! :) Her er det natta i 7-tiden, men første pupp er rundt midnatt og en til to runder til før 7 på morran. Trøtt.no :p
 
Lillebror begynte å våkne for mat på natta når vi var i syden nå nettopp, greit med litt ekstra melk når det er så varmt. Å nå plages han av to tenner som vil ut, og det er kun puppen som er god nok om natta. Litt irriterende, men håper det går over igjen snart. Jeg er ikke så flink med å avvenne mating på natta...storebror fikk flaske på natta til han var rundt året...
 
Eg er også oppe flere ganger på natten. Han sov gjennom fra han var 2 mnd til nesten 5 mnd, da var vi i Thailand og han begynte å spise på natten igjen og har fortsatt siden =/ Leeei. Er av og til han sover gjennom, er vel på tide å ta kampen. Her er også tenna ett problem.
 
Æ pumpe ei flaske når æ lægg mæ å lægg oppi senga t lillegull å når hu våkne å vil ha melk,så tar hu flaska sjøl, praktisk å greit :)
 
her sover han fra ca 19 til 5.. men når han har fått puppen kl 5, så er det altfor ofte morra her i huset :/ vet jeg skal være glad for at han sover så lenge(og det er jeg og), men er slitsomt å starte hver eneste dag kl 5..
 
Som regel søv hu natta igjennom da :)
 
her sover han fra ca 19 til 5.. men når han har fått puppen kl 5, så er det altfor ofte morra her i huset :/ vet jeg skal være glad for at han sover så lenge(og det er jeg og), men er slitsomt å starte hver eneste dag kl 5..
Ja guri..her er det leggetid kl 7-8 ikke alltid med pupp.første rundt 23 så i 2tiden og neste 5 eller6. Men da sover han ofte til halv ni! Kan ikke klage på akkurat den;) vurderer å stå opp i 7tiden å se om mønsteret endrer seg men det er sååå godt med et par ekstra timer!!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Får somregel eit par ganger om natta her og, men varierer veldig korti. Prøvde ei natt å bare gi tutten (som regl glømmer eg å røve det først i halvsøvne ;), og det gjekk bra men då vokna han ca 1 gang i timen og kl 5 var han ikkje frnøyd med tutten lenger.
 
Back
Topp