nattmat avvenning

hakkamakka

Forumet er livet
VIP
noen som har gjort det ?

nå er det slutt !! etter å ha prøvd alt annet så skal vi prøve på avvenning av flaska på natta.. vi trenger mer søvn nå. så nå er poden proppa med grøt og melk, bada og massert ! så er det senga neste ! så kan man jo ønske at poden finner ut av seg selv  at det er godt å sove !! noe jeg tviler på så jeg kvelder jeg også, så er jeg klar for kamp !!! kryss fingrene for meg a :)

emoticon 
skal krysse alt jeg kan. natt skal være natt hehe...

masse lykke til. Krysser alt for dere!

Høres veldig lurt ut! Dere trenger hvile! Håper det ikke tar mange nettene! Vi skal avvenne etter 17.mai! Spiser som regel bare en gang her da, men jeg er sliten nok! Spiser to porsjoner grøt om dagen og legger godt på seg, så no er det snart slutt her og!

Masse lykke til!!

Vi har gjort det, og det går kjempefint. Får grøt og pupp før hun legger seg kl 19, også ammer jeg henne igjen før jeg legger meg kl 23. Da klarer hun seg fint uten mat frem til mellom 7 og 9. Hun våkner ofte en gang på natten og får en flaske med vann som hun gnager litt på, også sovner hun raskt igjen etterpåemoticon

Huff, krysser fingra!!!!
Her har jeg begynt med grøt på kvelden i håp om å slippe nattmåltid men den gang ei....men våkner nå bare 1 gang om natten (og veldig tidlig morgen) nå etter oppstarten med grøt, så det er iallefall bedre! Jeg vet noen opplever at det blir bedre når barnet flytter på eget rom og ikke lukter mammapuppen! Har ikke ekstra soverom vi så vet ikke om det fungerer her. Lykke til:)

lykke til=)

ikke begynt her.. blir vel ikke å styre med det på en stund..

frøken Andersen* skrev:
Vi driver å avvenner flaska som hun fikk ved 5tiden hver morgen, tror det er en vane at hun våkner da :p Gir bare smokk, og hun sovner fortere og fortere for hver gang. Drevet på en uke. Det går kjempe fint :)

Lykke til til dere :D

blir det ikke mye hyling da?
har prøvd det samme her, men det funker IKKE....
mamma må gi seg  ;p  hehe

Back
Topp