Nattmåltid

Kidden her er i seng fra 19-07. Da spiser han alltid ca 22, 01 og 05 o_O han er 4 mnd og 3 uker, hatt samme mønster siden han var ca 2 mnd. Går hele tiden å håper han kan hoppe over ihvertfall ett måltid! Hehe

Ingen nattmåltid siden nyfødt nesten, men plutselig i natt våknet hun og ville ha mat. Hun som ikke drikker nok på dagtid slukte 200 Ml-ble nesten glad jeg☺️

Høres ut som vi må ta et tak her hjemme. Vi gir grøt og så ammer jeg ca i 18-19 tiden. Så ammer jeg litt igjen før han legger seg i 20 tiden. Men så går det ikke lange stunden før han våkner igjen. Og igjen, og igjen... Hehe. Og sånn går det hele natten. Han ligger inntil meg hele natten og forsyner seg når han vil. Så vi må virkelig ta grep.

Spiser 240ml når hun legger seg kl 18:30-19:00 og vil ha mat 200ml en gang mellom 02-06 :-) for så å sove til 08-09 :-) Hender hun dropper nattmaten og bare sover..

Høres ut som vi må ta et tak her hjemme. Vi gir grøt og så ammer jeg ca i 18-19 tiden. Så ammer jeg litt igjen før han legger seg i 20 tiden. Men så går det ikke lange stunden før han våkner igjen. Og igjen, og igjen... Hehe. Og sånn går det hele natten. Han ligger inntil meg hele natten og forsyner seg når han vil. Så vi må virkelig ta grep.
Story of my life :-)

Story of my life :-)

Samme her! Utrolig slitsomt! Men vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem for å få en slutt på all småsupingen... Blir litt smågal av å sove 4 timer uten sammenheng om natta :p

Samme her! Utrolig slitsomt! Men vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem for å få en slutt på all småsupingen... Blir litt smågal av å sove 4 timer uten sammenheng om natta :p

Har dere prøvd å ha lille i egen seng? Kanskje det hjelper litt:)

Har dere prøvd å ha lille i egen seng? Kanskje det hjelper litt:)
Tja, vi har prøvd sånn halvveis. Men jeg tror nok at det er dette som må gjøres. Jeg har vel bare vert for slapp på å legge han i egen seng. Og så har vi innøvd oss dårlige vaner med at han får ligge å forsyne seg selv. Hehe. Så vi må nok bare ta oss selv i nakken.

Man vet at man er småbarnsmamma når man er hoppende fornøyd med 2 timer sammenhengende søvn en natt, Hehe. Er akkurat disse småsupene vi må gjøre noe med også ja. Lykke til til dere vertfall.

Legger seg ca 22, la seg 20 tidligere. Vet ikke hvorfor det har blitt senere. Juleferien ødela nok litt. Ingen måltid på natt til vanlig, men det hender det blir ett. Ellers mat kl 7.

Her er det 1-3 amminger per natt. Går veldig i perioder. Er jo sånn det er med babyer:)

Tja, vi har prøvd sånn halvveis. Men jeg tror nok at det er dette som må gjøres. Jeg har vel bare vert for slapp på å legge han i egen seng. Og så har vi innøvd oss dårlige vaner med at han får ligge å forsyne seg selv. Hehe. Så vi må nok bare ta oss selv i nakken.

Hehe...de finner tidlig ut at de kan være selvforsynt:p

Leggetid kl 19, ammer ca hver tredje time hele natta, altså ca kl 23, 02, 05 og 08. Er jeg heldig får vi sove en times tid etter ammingen i åtte-tiden også. Gleeeeder meg til bedre netter!!!

Back
Topp