Nattlys?

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Har dere nattlys? Nå begynner det å bli så mørkt på kveldene og natten at jeg ikke ser så godt oppi sengen om hun har øynene åpne eller noe. Med hvit pysj klarer jeg som regel å tolke hvilken vei hun ligger når jeg skal bre over dyna:p
Storebroren har spøka lys fra ikea. Hadde lyst til å kjøpe lik, men da jeg kom hjem så ser jeg at den skifter lysfarge og styrke hele tiden :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har nattlys på babycallen, hadde ikke klart meg uten den. Vi har de spøkelsene fra IKEA vi også, men de står på barnerommet sålenge. Synes de er kule, jeg! :D

Jeg har nattlys på babycallen, hadde ikke klart meg uten den. Vi har de spøkelsene fra IKEA vi også, men de står på barnerommet sålenge. Synes de er kule, jeg! :D
Å herlighet det er jo det på min også! Ammetåka!!! Takk haha :D

Vi har ikke nattlys. Blir ganske mørkt om natten, men tror jeg rett og slett bare er så vandt til det. Er jo en god idé nå som det begynner å bli mørkere. Vi hadde ikke behov med storesøster. Nå ligger hun jo i min seng, så må ikke ut av sengen for å amme.

Har en fra biltema som reagerer på bevegelse, så den skrur seg på når jeg går inn på rommet hennes. Står i stikkontakta.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Storebroren har spøka lys fra ikea. Hadde lyst til å kjøpe lik, men da jeg kom hjem så ser jeg at den skifter lysfarge og styrke hele tiden :(

Du kam stoppe den skiftingen av farger ved å trykke en gang til, så er den slik du selv bestemmer :-)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Har dere nattlys? Nå begynner det å bli så mørkt på kveldene og natten at jeg ikke ser så godt oppi sengen om hun har øynene åpne eller noe. Med hvit pysj klarer jeg som regel å tolke hvilken vei hun ligger når jeg skal bre over dyna:p

Hvis det er det lyset vi også har, så stopper det å skifte farge hvis du trykker på det en gang til etter du har skrudd det på:) vi har stuen rett utenfor rommet hennes, så jeg skruer på lommelukten på mobilen og legger den utenfor rommet med døren åpen. Da ser jeg passelig:)

Sent from my iPad using BV Forum

Har rom ved siden av kjøkkenet så setter bare på lyset der for å se.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Har en sånn wake-up vekkerklokke som imiterer soloppgang og dagslys. Den skrur jeg bare på på aller laveste nivå og da blir det akkurat nok lys til at jeg ser hva jeg holder på med :)

Har lys i gangen eller på bade og tar opp døra. Har også ei sånn spøkelseslys frå ikea som eg reknar med å bruke når han søv meir rundt.

Junior 24.02.14 ❤️❤️

Har en liden dings fra ikea som man setter i støpselet. Litn rund sak, lyser greit opp, men synes fortsatt den er lit for svak :p
*kravstor*
blir å kjøpe en spöka neste gang vi er på ikea tror jeg =)

Har en liden dings fra ikea som man setter i støpselet. Litn rund sak, lyser greit opp, men synes fortsatt den er lit for svak :p
*kravstor*
blir å kjøpe en spöka neste gang vi er på ikea tror jeg =)
det som er genialt med spøka er at man kan legge den i sengen når man skifter bleie feks - blir lys akkurat der man trenger det. Ikke at jeg skifter bleie på natta lengre da men. Når jeg går inn på kvelden fra en lys gang og skal sjekke til henne så ser jeg jo ikke en shit :p

Back
Topp