Nattlige tanker...

JPSK

Elsker forumet
Ja enda en natt våken siden de hersens kattene skraper så mye på døren og vil inn at jeg våkner og ikke får sove mer... Kjenner litt kattehat akkurat nå! :-P

Jeg har problemer med å sovne når jeg først har våknet litt og det er så FRUSTRERENDE fordi da blir det en dårlig dag. (Kvalm fordi trøtt)

Flere som har det sånn og har gode råd? :)

Ligger nå og bekymrer meg dårlig mht den lille. Nærmer meg tiden da MA ble oppdaget sist, og i tillegg er symptomene svakere. Vet jo det like godt kan være fordi jeg er kommer såpass langt, og symptomene ofte avtar på denne tiden, men... MA har satt dype spor. I tillegg var jeg dårlig til og med uke 29 med min sønn, nå har jeg ikke spydd siden uke 10. Brekker meg da, men ikke oppkast og mye mindre morgenkvalm..

Skal på UL på fredag, og svangerskapskontroll i morgen torsdag. Føles som en evighet til fredag, jeg er en emosjonell berg og dalbane....

Sorry, nattens syteinnlegg fra meg!

Jeg sliter også med å få nok søvn for tiden.. Håper det kommer seg etterhvert. Forstår godt du er bekymret for ma når du har opplevd det før.. Men denne gang skal går det nok bra skal du se:) håper du klarer å senke skuldrene litt etter ultralyd:)

Termin 9. februar med første frøet:)

Jeg sliter også med å få nok søvn for tiden.. Håper det kommer seg etterhvert. Forstår godt du er bekymret for ma når du har opplevd det før.. Men denne gang skal går det nok bra skal du se:) håper du klarer å senke skuldrene litt etter ultralyd:)

Ja håper virkelig det. Tankene er god på å ta overhånd når man ligger våken om natten. :)

Ja håper virkelig det. Tankene er god på å ta overhånd når man ligger våken om natten. :)
Off ja det er da alle tankene kommer.. Lykke til hos jm og ul:) dette går bra!:)

Her er det hunden som vekker meg da! Og jeg sliter med det samme at jeg ikke får sove igjen. Ender med at jeg må stå opp og spise for jeg kan sove igjen :-P

Jeg også slet veldig med tanker om liv i magen helt til ul i går! Så etter dette kjenner jeg at jeg er helt rolig! :-) og det er en herlig følelse!

Jeg har heller ikke symptomer, bortsett fra litt ømme pupper enda, så jeg har tenkt at dette har gått for lett :-)

Gled deg til ul på fredag! Selv det om jeg vet det ikke er bare bare å gjøre det! :-) Stoooooor klem fra meg!

Venter førstemann 22/26 feb
Sendt fra appen :-)

Skravler med Jippi <3

Kjenner igjen det med å ikke få sove igjen ja... Ligger nå og er pottesur på typen, han klarte å sette vekkerklokka si på en halvtime før jeg skulle stå opp. Selvfølgelig er det da JEG som våkner og må be han få av den dritten, HAN sovner igjen med en gang, jeg ligger våken til min egen klokke ringer...

Håper alt viser at det står bra til med den lille i magen din!

Jeg ligger også ofte oppe om natta og ikke får sove, enten pga bekymringer eller gubben som snorker (og til tider en toåring som synes vi alle burde dele seng og bruker ører som koseklut... :p ). Nå for tiden mest bekymringer. Har hatt en MA selv, før første barnet, hvor fosteret døde i uke 12 og det ble oppdaget i uke 15. Alt skulle liksom være trygt, så var et stort sjokk. Selv om jeg har hatt et vellykket svangerskap siden da sitter opplevelsen hardt i. Jeg har vært på tre ultralyder allerede da (14+3) så begynner å slappe av. Har også bestilt doppler, siden jeg ikke kunne finne den fra forrige gang, og gleder meg til å kunne sjekke når bekymringen tar over.

Masse lykke til på ultralyd, håper alt er bra (og sannsynligvis er det jo det, såpass sent!)

Tror dessverre det er vanlig med slik tankevirksomhet mtp hva du har gjennomgått tidligere. Sånt setter spor, men samtidig er det svært stor sannsynlighet for at det skal gå deres vei denne gangen :) Tenker mye selv. Skal til jm på fredag og håper vi får høre hjertelyden da. Etter 5 uhell ønsker jeg at dette skal gå bra. Vi ønsker oss så sterkt et barn. Masse lykke til hos jm og på ul! Jeg har troen på deg og den lille :)

Har masete katter selv, er til å bli sprø av. For meg hjelper det å høre på lydbok for å sovne igjen ;)

Lykke til hos lege i morra. Kanskje du får høre hjertelyd da og ikke vente "helt til fredag" for å vite om det er noe liv.

Jeg har også en slik katt. Enten er det dørene til soverommet eller ytterdøra. Jeg har nå plassert henne i 1etg med døra lukket til gangen og trappa opp til oss. Orker ikke den skrapinga, og hun får ikke komme inn i senga mi slik hun helst vil.

Termin 1.februar 2014

Kan du ikkje ha kattene i senga da ? Eg sover med både hunder og katter i senga, heilt greit. Når dei får lov til noko, er det ikkje så kjekt lengre.

jeg sliter også en del med søvnen.. men jeg bor i en liten hybel for øyeblikket, og har både frys og kjøleskap som bråker noe hinnsides, og det er jo umulig å finne en deilig ligge stilling, når jeg ikke klarer å ligge på magen lengre :P

Takker for oppmuntring jenter! Sånne dager som dette er tunge. Heldigvis kommer de ikke heeeele tiden. ;)

I høst skulle jeg på første svangerskapskontroll og det var når de ikke fant hjertelyd de ble bekymret og sendte meg på ul. Var ca like langt som jeg er nå, el en uke lenger da. Er sikkert derfor jeg kjenner ekstra på det. Sitter dypt i.. Føler magen er mindre enn med sønnen min også, forhåpentligvis fordi det er "jentemage" denne gangen. (Innbiller meg det)

Back
Topp