Nattlig tissing

2-3 ganger. Jeg kan ikke drikke noe for seint for da pisser jeg hele natta... godt det bare er for en periode ;)

Er i uke 18 og er en gang rundt kl 03-04 og en gang mellom kl 06-08 :)

Ingen til to gnger

Oppe ein gang om natta, mellom 3 og 6. Dette er egentlig det værste for min del, da jeg sliter med å få sove igjen etterpå.

Grunnen til at man går mer på do som gravid (før babyen blir så stor at den fysisk presser på blæra) er at den glatte muskulaturen blir slappere, så man føler seg mer tissetrengt. Det er også årsaken til plager med halsbrann tidlig i svangerskapet. :)

Men jeg har også bestandig en vannflaske på nattbordet, ikke bestandig jeg drikker av den, men tar en munnfull etter hvert dobesøk nå, for jeg kjenner også jeg er tørrere i munnen om natta. Kan jo være bare fordi jeg er våken da. Men det er garantert ikke det som fyller opp blæra til tre dobesøk. :p
Hehe, det var det jeg følte var rart oxo, at man tisser så mye selv om man ikke drikker store slurkene med vann på natta :p
Men da vet jeg jo nå hvorfor :happy:

Det aller siste jeg gjør før jeg legger meg er dobesøk og pussing av tenner,for å gå på do når jeg våkner. (Vært slik en årrekke)

Nå: vært likedan fram til nå nylig. Eneste forandringen er at det hender jeg må på do, rett etter jeg har funnet sovestillingen. Irriterende! Ellers sover jeg foreløpig hele natten ;)

Det aller siste jeg gjør før jeg legger meg er dobesøk og pussing av tenner,for å gå på do når jeg våkner. (Vært slik en årrekke)

Nå: vært likedan fram til nå nylig. Eneste forandringen er at det hender jeg må på do, rett etter jeg har funnet sovestillingen. Irriterende! Ellers sover jeg foreløpig hele natten ;)

Tror det er standard for de fleste, er det ikke? Hvis jeg leser lenge hender det jeg går på do en gang til før jeg faktisk sovner. Nå er det helt normalt, må kanskje på do et par ganger før jeg sovner, i tillegg til at jeg må spise, enten før jeg sovner eller i forbindelse med et senere dobesøk. Så sykt sulten hele tida!

I natt var jeg bare på do EN gang, ganske unormalt for meg å være :p

Tror det er standard for de fleste, er det ikke? Hvis jeg leser lenge hender det jeg går på do en gang til før jeg faktisk sovner. Nå er det helt normalt, må kanskje på do et par ganger før jeg sovner, i tillegg til at jeg må spise, enten før jeg sovner eller i forbindelse med et senere dobesøk. Så sykt sulten hele tida!

I natt var jeg bare på do EN gang, ganske unormalt for meg å være :p
Vil tro det er normalt for de fleste ja :) ikke enkelt dette me å være sulten hele tiden :p jeg har faktisk blitt flink til å legge meg for å sove med en gang i det siste. Uten å lese, eller tenke(!) :) det var en dag her, når jeg våknet om morgenen, at jeg faktisk ikke måtte på do med en gang o_O hva det var for noe, vet jeg ikke :p

Stort sett ikke på do om natten .. kanskje en gang i uken at jeg er en gang. Men sånn er jeg til vanlig også..:)

1-2. MÅ tisse som det første jeg gjør om morgenen, og må tisse mye på kvelden. Hater å stå opp for å gå på do :p

Jeg må tisse 2-3 ganger i løpet av natta nå.. føler jeg sover så dårlig. Våkner med skikkelig sprengt blære og tisser, men får ut bare noen dråper.. :confused:

Varierer, men minst 1-2 ganger (før svangerskapet aldri).
På dagtid må jeg tisse hver gang jeg reiser meg opp. Ikke kommer det særlig mye heller...

Back
Topp