Nattlampe amming

Acinonyx jubatus

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Har behov for litt lys på når jeg ammer på kveld/natt, noen som har forslag på lampe jeg kan kjøpe? Gjerne på batteri som kan ligge i senga ved siden av meg. Lurte på å kjøpe noe fra zazu som babyen kunne overta etterhvert (enten bamse eller sånn lampe med ugle inni) , men usikker på hvordan lyset er i disse...

Jeg hadde et sånt lite spøkelse fra Ikea. Ga godt nok lys, kan brukes både med og uten ledning og den er billig :D

Vi hadde også ikea-spøkelset med eldste, nå bruker jeg bare mobilen så jeg finner babyen og får koblet han på :)

Har ikke noe tips om lampe men vi sov med døra litt på gløtt så vi fikk inn nok lys til å se hva som var rundt.

Jeg brukte bare mobilen i starten, nå har jeg lært meg til å amme henne i bekmørket:-)

Vi har den med ugle inni. Var veldig fornøyd med den. Brukt den på natta til begge to, og vil bruke den også til nr 3. Man kan velge om det kun er ugla eller ringen rundt som skal lyse, eller begge deler. Så er det en enkel knapp som man skyver på for å dimme lyset. Veldig behagelig lys. Ugla lyser når babyen gir lyd fra seg så den fungerer fint som nattlampe.

Vi har den med ugle inni. Var veldig fornøyd med den. Brukt den på natta til begge to, og vil bruke den også til nr 3. Man kan velge om det kun er ugla eller ringen rundt som skal lyse, eller begge deler. Så er det en enkel knapp som man skyver på for å dimme lyset. Veldig behagelig lys. Ugla lyser når babyen gir lyd fra seg så den fungerer fint som nattlampe.
hvordan lampe er dette? hvor får man kjøpt den? kanskje du har en link :rolleyes:

Vi har fjernkontroll til taklampen, dimmer helt ned før vi sovner, tenker fortsette med det når frøkna kommer, tror det er ganske praktisk.

Har behov for litt lys på når jeg ammer på kveld/natt, noen som har forslag på lampe jeg kan kjøpe? Gjerne på batteri som kan ligge i senga ved siden av meg. Lurte på å kjøpe noe fra zazu som babyen kunne overta etterhvert (enten bamse eller sånn lampe med ugle inni) , men usikker på hvordan lyset er i disse...
Jeg har skaffet meg Philips Hue opplegg der du kan styre kampens styrke via mobilen trådløs. Veldig fornøyd med den! Kjøpt på Power.

Back
Topp