Nattlampe/ammelampe?

Mams1987

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Oktoberbarna 2021♡
Noen som har en lampe med svak belysning som er svært svært enkel å slå på og av?:)
 
Forrige gang kjøpte vi bare en sånn sak som vi satt i stikkontakten og som gjorde at vi kunne endre lysets styrke.. Kunne derfor bruke samme nattbordslampe :)

https://www.clasohlson.com/no/p/36-6076?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=google surfaces&gclid=Cj0KCQjw-NaJBhDsARIsAAja6dPHTTy8OsJqKq1Sgok8R1b7x9rd4IiMtCB0p5UBEvB_kmp6hphpDLYaAou8EALw_wcB
Å! Den så lur ut! Vi har dimmere på nattlampene på soverommet, men kjøpe den lille lampen tilfelle vi er et annet sted på overnatting eller på badet evnt.
 
Å! Den så lur ut! Vi har dimmere på nattlampene på soverommet, men kjøpe den lille lampen tilfelle vi er et annet sted på overnatting eller på badet evnt.

Vi tok med nattbordslampene til hytta i sommer for å ha de der i stedet, og har ikke fått kjøpt oss nye hjemme :woot:.. Begynner å haste litt, som med alt annet som ikke er gjort her:rolleyes:
 
Sniker

Jeg kjøpte denne på 40% på kid, tenkte mini skal få ha den på rommet sitt når den tid kommer, men den får gjøre jobben som ammelampe også :)
 

Vedlegg

  • IMG_20210906_201120.jpg
    IMG_20210906_201120.jpg
    1,3 MB · Visninger: 48
Hvilken størrelse og farge kjøpte du? Tenker om jeg burde ha den største på feks badet.
Jeg har Soft spot LED 11 cm offwhite, tror det var på tilbords jeg kjøpte den. De her den rundt om på fordkjellige butikker til forskjellig pris.. :happy:
 
Back
Topp