G
Gjest
Guest
Noen av dere gravide her inne som jobber natta??
Sier legene noe på det eller er det greit å jobbe natt?
Sier legene noe på det eller er det greit å jobbe natt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lykkedokka
Det er nok ikke skadelig nå til å begynne med, men etter 12. uke skal man ikke presse kroppen for mye, for kroppen får absolutt best hvile om natten...
ORIGINAL: Beijbi
Jobbet litt natt i forrige svangerskap også, men da ble jeg sykemledt når jeg var 4 - 5 mnd på vei... Har diabetes også, så blir alltid no krøll med den under graviditeten.
Men, godt å høre at det har funket for mange å gå natt mens dere er gravide. Satser nå på å kunne gjøre det en liten stund til hvertfall, før legen 'hiver' meg over på dag.
ORIGINAL: bibbiii
ORIGINAL: Beijbi
Jobbet litt natt i forrige svangerskap også, men da ble jeg sykemledt når jeg var 4 - 5 mnd på vei... Har diabetes også, så blir alltid no krøll med den under graviditeten.
Men, godt å høre at det har funket for mange å gå natt mens dere er gravide. Satser nå på å kunne gjøre det en liten stund til hvertfall, før legen 'hiver' meg over på dag.
det går sikkert bra å jobbe natt hvis du føler det går bra..men kanskje værre om det er mye forskjellige vakter? morgen en dag, kveld en annen dag og natt? sånn at du hele tiden må omstille kroppen din...