natti

lille nuppa

Gift med forumet
.

Blir ikke veeeeldig imponert...

Såpass ja..

Nei jeg vet ikke jeg,jeg orker ikke dømme noen....
Men det høres jo litt vel ugjennomtenkt ut,det de driver med..

Prater du om noen her inne? Var det ikke en slik historie her?

ORIGINAL: Dvask sprettræv som håper på bedre tider

ser for meg at aborten gikk mer inn på dem enn dem ville trodd, og at dem derfor har slitt og nesten gjort det slutt men funnet ut av hva som er problemet (at begge var deppa pga aborten) og vil ordne det ved å bli gravide på nytt.

Det kunne jeg også tenkt..

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

sorry mac, dømt nord og ned fra min side.

Samme her..

det er ikke derfor de prøver på nytt, kan jo legge til at mannen fikk vite at hun hadde slutta på prevansjon når hun hadde slutta og ikke blitt spurt på forhånd om hun skulle slutte

har hørt om at folk har angret osv, også har ting ordnet seg med en ny spire! Men, hvis det er dama som kun vil"holde på" mannen er det for teit!

prøver å ikke bry meg så mye om hva andre gjør da,men på den måten som jeg leser det på blir det for dumt egentlig,da er ting lite gjennomtenkt!

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

sorry mac, dømt nord og ned fra min side.

Nok en "uten å nevne navn"-tråd som handler om noen her inne?

Begynner å bli litt utpult, egentlig.

Jeg tenker at du er en av dem som lager sånne tråder bare for å få respons på at du gjør helt rett i å dømme dem det gjelder.... 

Ekstremt lite imponerende kvinnemenneske.

ORIGINAL: Miss Freeze

Jeg tenker at du er en av dem som lager sånne tråder bare for å få respons på at du gjør helt rett i å dømme dem det gjelder.... 

trenger ikke få respons på at man gjør rett i å dømme her, noen får seg til å gjøre så mye rart at det er umulig å ikke dømme[8D]

ORIGINAL: *Schmoopy*

trenger ikke få respons på at man gjør rett i å dømme her, noen får seg til å gjøre så mye rart at det er umulig å ikke dømme[8D]

Så hvorfor lage tråden??
Deg om det forresten... Jeg kjenner det er lekende lett å ikke dømme..

ORIGINAL: FrittFram

Jeg har vanskeligheter med å fatte det behovet mange har for støtte på sine meninger.
Holder det ikke at en selv reagerer? Eller - trengs det 50 "Signerer!" for å mene noe?

Enkel saue-mentalitet det der vettu. Man kan jo ikke stole på at sin egen mening er den riktige, før man har forhørt seg litt rundt og fått flere med i sin flokk... 

Da tenker jeg "lyset er på,men ingen er hjemme", og stakkars unge...[8|]

Back
Topp