lille nuppa
Gift med forumet
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Dvask sprettræv som håper på bedre tider
ser for meg at aborten gikk mer inn på dem enn dem ville trodd, og at dem derfor har slitt og nesten gjort det slutt men funnet ut av hva som er problemet (at begge var deppa pga aborten) og vil ordne det ved å bli gravide på nytt.
ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe
sorry mac, dømt nord og ned fra min side.
ORIGINAL: Miss Freeze
Jeg tenker at du er en av dem som lager sånne tråder bare for å få respons på at du gjør helt rett i å dømme dem det gjelder....
ORIGINAL: *Schmoopy*
Jeg tenker at du er en av dem som lager sånne tråder bare for å få respons på at du gjør helt rett i å dømme dem det gjelder....
trenger ikke få respons på at man gjør rett i å dømme her, noen får seg til å gjøre så mye rart at det er umulig å ikke dømme[8D]
ORIGINAL: FrittFram
Jeg har vanskeligheter med å fatte det behovet mange har for støtte på sine meninger.
Holder det ikke at en selv reagerer? Eller - trengs det 50 "Signerer!" for å mene noe?