Natti natt...

Bergtussa

Forelsket i forumet
Dagen i dag har vært slitsom....Hadde bursdagselskap i går med folk hele dagen og helt til 23.30...I dag har jeg hjulpet mamman min med masse ting fordi hun har knekt hånden(høyre). Har sovet veldig lite i natt og har hatt med meg en meget suttrette og trassen sønn.. Mannen min har jobbet natta og har sovet i hele formiddag...[:'(] Så kom jeg endelig hjem da og hadde lyst til å slappe av litt..men neida...da kom det tre venninner på besøk med to barn...og de har vært her siden klokka 4 og gikk nå...Huset fullt i dag også....JEG ER SÅ TRØTT[&o][&o].... Har dessuten hatt masse kynnere og vondt i bekkenet....Klarer ikke å konsentrere meg i samtalene eller noe, så nå skal jeg hoppe i køya....Mannen min har akkurat lagt guttungen...så jeg tenkte å ta meg en tur i badekarret og så hoppe i seng....Høres ut som en god plan etter en slitsom dag...[8|]

Dere får kose dere videre jenter, så sees vi nok i morgen....etter en god natts søvn...Håper jeg iallefall...[:)]

Tusen takk jenter[:)]

Har ikke fått sovet så alfor godt og  guttungen våknet i 6 tia og ville ligge sammen med oss i natt...Han ligger jo ikke akkurat sååå rolig da! tihi...Sto opp klokka 8.30 ca så litt har jeg sovet da[:)]
Har vært å hjulpet mamma i dag også, og vært hos legen...Og laget middag til mamma, meg og guttungen...mannen min har jobbet ettermiddagen så han kom akkurat inn døra...Blir nok tidlig kvelden i dag også, er hengetrøtt...Tihi... Hører vel med dette her...tihi...

Back
Topp