Natthoste og melkeprodukter...

Sinikka

Gift med forumet
HVER gang jentungen får melk eller melkeprodukter begynner hun å hoste om natten. Why?!

Jeg hadde barneastma selv og hadde ofte perioder der jeg ikke kunne drikke melk, men da var det jo snakk om så mye slim at jeg kastet opp. Irja bare tørrhoster, men såpass mye at hun våkner og er mindre imponert. Skjønner henne godt.

Vi har prøvd med og uten melk lenge og det slår aldri feil, melk = plagsom natthoste. :-S

Fordi melk øker slimproduksjonen noe SINNSYKT, og det er jo slimet man hoster på somregel....

Jeg har kronisk bronkitt hver gang jeg er forkjølet, og dersom jeg drikker et glass melk så blir jeg uendelig mye verre enn jeg var....
I kveld var jeg så dum at jeg drakk mange glass! Hostet meg fordervet til jeg fikk i meg medisinen, hehe....

Dytte på...

Jeg vet jo fra min tid som astmatiker at melk er slimdannende, men det spiller ikke noen rolle om snuppa er frisk - får hun melk har hun hoste om natta, og da bare tørrhoste.
Vi får jo aldri gitt henne melk, og hun elsker jo melk. Dessuten bør hun jo få i seg kalsium...[&:]

Back
Topp