Hun sa egentlig at jeg burde nesten sykemelde til 3 mnd, så tar vi det fra der. De har egentlig stillingen som fagutviklingssykepleier ledig, men søknadsfrist er gått ut men tydeligvis ikke søkere med rett kompetanse. Virksomhetsleder var ikke sikker på hva hun ville gjøre men kanskje jeg kan settes inn i den. Får se. Virksomhetsleder skulle bruke ett par uker å tenke om stillingen lyses ut på nytt (hun vet ikke jeg er gravid), men jeg har gitt beskjed at lyses den ut igjen søker jeg på den.Det høres jo rart ut.. men da kan du vel få fri med svangerskapspenger frem til fødsel om sjefen er så firkanta?
. Lurer på om jeg må være borte fra nattevaktene i form av egenmld eller om jeg skal søke ferie de 3 dagene..
. Helt pyton. Blir nok videre sykemeldt men må sjekke opp blødningene jeg har først. Ved tidligere ma har jeg hatt en følelse av at det ikke har gått bra, denne gang kjenner jeg meg mer usikker. Får en del blod på papiret når jeg tørker meg, tidligere i uken var det bare1-2 ganger ila dagen, nå er det så og si hver gang jeg får på do. Leser om solskinnshistorier om de som har store blødninger og allikevel går det bra, men jeg har ikke vært så heldig tidligere

Er ikke å spøke med! Hadde ikke villet jobbet natt under graviditet iallfall. Ja, det kan gå bra, men jeg er iallfall IKKE interessert i å risikere noe.