Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk du ut hele svangerskapet da?gikk nattevakt i forrige svangerskap.. det gikk bra da![]()
Gikk du ut hele svangerskapet da?
Respekt til dere som jobber natt!
Skal sies at jeg ikke gjør det nå lenger.. nå jobber jeg i barnehage.![]()
F.... meg respekt til dere som jobber i Bhg også ! Må jo bli helt gæærn i hodet ??![]()
kan kalle det en vanesak
Snuppelupp.. tror deg så gjerne... jeg gikk å småspiste hele tiden
Går ekstra på natt, jobber ellers dag/kveld. Vurderer å undersøke om det er muligheter å få bytte over til nattehelg nå. Hver 4 helg![]()
Jeg jobber bare femti, men blir en femti ledig nå med nattehelg hver fjerde i sted for dag/kveld hver tredje. Det er mye høyere tempo på dag kveld og flere faste tunge oppgaver nå som jeg begynner å bli mer å mer trøtt og etterhvert som jeg vokser til.Hvis du tror skiftordningen du har nå blir slitsom for deg så ville jeg gjort det![]()
Jeg jobber bare femti, men blir en femti ledig nå med nattehelg hver fjerde i sted for dag/kveld hver tredje. Det er mye høyere tempo på dag kveld og flere faste tunge oppgaver nå som jeg begynner å bli mer å mer trøtt og etterhvert som jeg vokser til.